• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

har aldrig köpt en byxa som satt bra - alla är för stora i midjan! skärp går inte - nickelallaergi:(

• Gable

Jag ska också sy upp en klänning. Tänker banne mig inte börja klippa 20 cm från en brudklänning bara för att den ska passa.

Nixipixie

• mammacatta

*hähä*
    jag kan ta den delen!
    sössa sött! jag ska åxå sova nu!

kraaaam:D

• Gable

Jag med! Dags för samtalet "nej jag haaaaaaar inte suttit på BT hela kvällen" igen.

Sov gott brudar!!

O Maya - hoppas du får trevlig läsning till morgonkaffet!

• Cybermamman

Godmorgon nattugglor! Vad har ni tänkt att göra efter bröllopet då? Mamma framhärdade att man bör ha en ungfruklänning på sig dagen efter bröllopet. För så var det förr. Ja vad gör man, jo man införskaffar en ungfruklänning förstås :D. Jag köpte en svart linneklänning utan ärm som man kan ha lång eller kortärmad top under eller ingenting när det är varmt. Den var jättefin. En fråga bara när övergår man från att vara ungfru till att bli gammfru?

• mammacatta

aldrig hoppas iallafall jag...:D

• Cybermamman

Tack, det var precis det svaret jag ville ha .

• mammacatta

ung är man väl i själen jämt...

jag tänkte dra på mig mina gamla capribyxor å nån gravid-tröja - jag räknar kallt med att vara betydligt större dagen efter bröllopet...;) än idag alltså.

ser inte fram emot vintern, min dubbeldäckaremage lär inte gå in i nån vinterjacka - d lär bli nån varm fleece bakåfram för å täcka å värma... å jag som INTE ville få i januari! *brrr*

• Cybermamman

Januaribarn blir duktiga och framgångsrika. Tänk på det -)!

• mammacatta

jo, d är ju alltid bra att bli född först på året, men mina motiv är rent egoistiska... jag gillar INTE att frysa:(

:D:D:D

Svar på tråden äntligen fredag...!