• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Sandi99 - Va roligt! Hoppas du får jättekul! Götet är faktiskt väldigt trevligt

• Gable

Varför står det 1961 inlägg på senaste inlägg sidan och 1960 här?!

Är något inlägg borttaget? Hur ska vi då veta vem som verkligen har knipit jämna antal??

Nu kommer jag inte att kunna sova inatt.

• mammacatta

VA!!! haru fått en varning gable? d va värst! undrar när min första ska komma då...? jag är ju inte direkt snäll alla gånger, å dessutom en smygrasist *fniss*. (jag kan inte ens skriva d utan att fnisset bara bubblar upp i kroppen:D:D:D:D)

nu skrev ja åxå i den där presenttråden, HALLÅ, snacka om bortskämd! jag kanske beklagar mig när vi får värdelösa tenngrejer, men utåt så säger jag "ooo va fin...". men oftast så ger ju folk m hjärtat, så blir d ju bra!
    "jag vet vad jag vill ha å jag vill ha d NU". eller i-landsproblem som nån kallade d...

sambon va på kent, m öronplugg å förstahjälpen-kit... tycker inte om kent, men deras låter lägger sig som maskar i öronen å bara tuggar å tuggar; en ensam kvinna söker en man... *lalallala*

• mammacatta

jag säger bara: kolla in antalet SIDOR i tråden... vi har fler sidor än alla andra har INLÄGG för bövelen!:D

gable: räkna får å nynna rocky-temat vid varje jämna 100-tal!

• Gable

Jäs bäjbi!

En varning!!! Det var verkligen ett sarkastiskt inlägg som de menade på var nära ett påhopp.

Jaja, det var lite plumt skrivet av mig. Jag blev lite less bara och skrev rakt av utan att linda in det så väl som jag borde ha gjort.

Undrar om det var nån som anmälde inlägget, för orkar nån verkligen gå igenom vartenda inlägg här?

• Gable

MC - håller med dig fullständigt.

Ibland går nog bridezilla-tendenserna överstyr och det blir fokus på de mest otroliga sakerna.

Om jag bara kunde så skulle jag berätta en IRL story som skulle få dig att ramla av stolen, vdg bridezillas och galna idéer. Tyvärr går det inte. Kanske orkar skriva ner det i ett mail, men just nu är jag sur, less och irriterad på det mesta.

Snälla, förgyll min kväll!

• Gable

Skulle föredra Kent framför piraya-låten faktiskt

Fast värst är nog den där Rocky

• Gable

Tror du att folk som läser här kommer att minnas oss om ett halvår?! Tänka på oss som de där dårarna som skrev BT's absolut längsta tråd.

OCH där vartenda inlägg var läsvärt!

Mouahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Vi kan ta över världen!!!!!!!!!!!

• mammacatta

förgyll med vaddå?

lite guldlamé på paljetterna som pruder min puffärmade klänning?
    ja menar - 80-talen kunde verkligen sina saker! man såg ju helt uuuunderbar ut i maränger å fluff-fluff!
    *suck* jag bara döööör när jag tänker på kreationerna man vågade visa sig i! lugg som en tsunami framtill på hår som svinto å paljetter som ett vulkanutbrott! rena naturkatastroferna ju:D:D:D

• mammacatta

åh! är vi inne på diktatorköret igen? *jippiiii*

Svar på tråden äntligen fredag...!