• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Nä nu!!!

HUR GICK DETTA TILL?????

Det är verkligen fredag den 13:e idag.

MC - Rocky är på max hos dig förstår jag Mail kommer, jag måste bara jobba undan lite. Och nu gå på lunch

• mammacatta

moi ska d ju vara: mig, moi, me, yo...

jaja, man är ju inte perfekt jämt...*tittar på naglarna*

ikea är en mkt bra avstressare - shoppings-mecka KAN ju bara vara bra! själv ska jag till stranden...

• mammacatta

nej: korvstroganoff ska lagas å byxor läggas in - annars blir d ju ingen bal på slottet;)

G: ser fram emot d!
    kram!

• Maya K

Hihiiii.. Jag tycker så här..

Grattis till alla brudar som orkat dra denna tråd ända till inlägg 2000 :) Helt otroligt att man är över 2000 strecket..

Nu ligger jag i samma sits som alltid.. Planerar bröllop istället för att plugga... Kom på att det är mycket roligare :) Funderar just för tillfället på vad man ska servera för mat på festen?? Ngt gott blir det iaf

• Hilde

Hej brudar!

Jag har varit lite frånvarande ett tag... alltså pga att jag varit JÄTTEDUKTIG! Fast jag hittar fortfarande inte tillräckligt med material... kokar just nu soppa på en spik

Grattis Mammacatta till 2000 inlägget Jag var lite osäker på om vår tråd skulle vara kvar efter det.

Gable ...vad är det för nåt du ska skvallra med Mammacatta om...kan du inte skvallra med mig osså ? Jag älskar skvaller...

Brudar... Jag gillar oss!!!!!

• Gable

Jag var sur o grinig och ville gnälla av mig till någon. Det bidde MC. Har inte kvar mailet, men om MC har kvar det kanske hon kan skicka vidare till dig?

• Hilde

Vad var det du var sur på? Något privat, eller någon galen trådmakare på BT

Jag engagerade mig just i presenttråden

• Cybermamman

Risken med att inte önska sig presenter kan straffa sig. Vi fick en hel skrälldus med jättefula saker, jag visste inte hur jag skulle bära mig åt för att se vänlig och tacksam ut. Det var min älskade syster som drev med oss... men det fick vi inte veta förrän dagen efter.

Svar på tråden äntligen fredag...!