• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Min kusin fick en lastbil full med petflaskor när de önskade sig pengar

Grannarna samlade petflaskor i månader före... många grannar o många petflaskor. Sedan så band de fast dem i ett kraftigt snöre, det blev en fantastiskt lååång tråd. Sedan lastades de upp på en lastbil. Brudparet (min kusin var brud) fick vid festen entt snöre att hålla, med i´nstruktionerna att de skulle börja hala in sin present. De såg ju från början bara ett snöre, men sen så dök petflaska efter petflaska upp, till de hade ett formidabelt berg kring sig... ganska häftgt med alla färger, men brudparet såg mer o mer bekymrade ut. Grannarna stod utanför lokalen och hjälpte till att langa ner petflaskorna så det hela skulle gå lätt att hala in.

Kan nämna att grannarna också hjälpte till att panta och samla in och köra iväg flaskorna igen, så festenlokalen gick att använda igen...

Ett spratt som var lite taskigt, men väldigt bra, gissa om man får pengar av en lastbilslast med petflaskor. Sen så var det ju väldigt mycket tid och omsorger som gått åt till att administrera en sån grej, så visst måste det bli uppskattat ändå.

• Gable

Hilde - privat. Det är helt ok om du får mailet från MC, jag kanske verkar sur och grinig men jag var/är fortfarande lite irriterad över hur vissa beter sig.

• Gable

Ähum, jag har också varit i presenttråden. Varför kan man bara inte låta bli? Men jag vidhåller min åsikt i frågan

• Hilde

ok..jag får ta och kolla in vad du skrev då Jag liksom engagerade mig utan att orka läsa på...

• Gable

Hildan - jag har mailat MC, du har fått cc

• Hilde

Om jag kopierar in den där grejen om min kusins petflaskprecent, tror ni det blir uppskattat på precenttråden då ?

• Gable

Jag tyckte att det var en formidabel present till ett par som önskar sig pengar

Det gäller bara att hitta nån som äger en lastbil

• Hilde
    Jag tyckte också att det var en ypperlig present, present och spex i samma grej. Two in one! Jag lovar att de var lite bekymrade en stund när de stod i sin fina festsal omgivna med en gigantisk hög av petflaskor...
  • Hilde

Jag som också önksar pengar, jag skulle faktiskt ha uppskattat det där skämtet riktigt mycket... kräver ju en del logistik och omsorg

• Gable

Den var faktiskt väldigt rolig! Tänk dig att stå på banken vid myntinsättningen med 50 pet-flaskor.

Minen på folk som står i kö skulle vara obetalbar!!

Jag garvar fortfarande åt hela grejjen

Svar på tråden äntligen fredag...!