• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

....å fortfarande en vecka senare åxå skulle jag tro:D:D:D

• Gable

prick-tråd?

Måste kolla!

Vi får ju inte avsluta tråden utan att Hilde o Maya är med, eller hur?!

Tjejer, vi måste boka in en tid när vi kan tillsammans skicka den här tråden till de sälla jaktmarkerna!

• Gable

prickeli prickela

Kunde inte motstå.

• dala82

Hörrö Gable, du verkar vara en sån där liten lurig filur som smyger omkring i olika trådar. Tycker mig se dig överallt

• Gable

Gable är mitt alter ego. Hon är en person som älskar att synas och höras. Ständigt och jämt. En liten åsiktsmaskin.

Hon är faktiskt lite jobbig ibland.

• Ei saa peitää

Fredagen den 13:e dessutom. Huga!!! :-O

• Jeanette B

Ja men jag läste i Metro idag att det var fel att oroa sig för denna dag. Man hade räknat ut hur mycket olyckor som händer på en dag (alla årets dagar)och fredag den 13:e låg långt under snittet för olycksdrabbade dagar...Så lugn bara lugn!

• Maya K

Hello tjejer...
    Vad ni skriver... jag har inte fattat så mkt av det ni skrivit nu men det är pga av att jag håller på att få ett nervattack pga min tenta imorgon. Jag ska åka med tåget till Dalarna idag och så kommer jag tillbaka hem till sköna sthlm imorgon.. Liiiiite jobbigt känns det.. Hmmmm.. vet inte vad det är som oroar mig men men ..

Gable.. ja vi ska lyda och göra som ni säger :) MEN ett litet problem.. jag vill också ha lite makt.. !!!! Jag älskar att styra, ställa och leda så :)

Måste hitta ngt snyggt mönster.. har funderat igen p att sy upp min klänning.. Heheh-... nästa vecka har jag ändrat mig igen.. min m2b blev galen igår kväll på mig när jag klagade om att jag hade så mkt att tänka på och att jag var tvungen att planera bröllopet. han menade att jag planerade allt ensam och tyckte att man inte behövde börja planera föränn ½ år innan.. galna människa säger jag bara..

Nepp nu tillbaka till slutspurten av pluggandet.. Kramizar på er..

• Vickan7

Ska jag bli inlägg 2000??? Från helt oväntat håll?

• Vickan7

Äsch, läste fel, det är ju en bit kvar... *Surar lite*

Svar på tråden äntligen fredag...!