• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

och hur fasen får man bort sidhuvudet fråån första sidan men ha dem på de andra sidorna.. ?? Jag tror att det är ngt fel på mitt Word program då den inte vill.

• Maya K

Alltså. När jag ska göra en avsnitts eller sidbrytning i word så gör den det men börjar med ett tomt blad mitt i allt.. jag har ju redan skrrivit klart hela arbetet.

Det jag måste göra är att jag inte ska ha sidnummer eller sidhuvud på de två första bladen.
    Sen ska jag ha sidhuvud men inte sidnummer på resterande bladen. Sid nummret ska börja med nr. 1 på 8:e sidan.
    Bilagorna måste jag numrera med rommerska siffror.. Grrr... det fungerar inte..

• mammacatta

M: har för mig att du gör de i olika avsnitt, framsida en, abstract en, innehållsförteckning å sånt för sig osv.
    har inte järnkoll fortfarande, men man gör formatmallar som ordnar sånt automatiskt.

nej, datorn gör som du sagt!

du har inte kollat med din skola om de har en färdig modell eller mall man kan använda? det hade våran iallafall. sk*tbra!

H: vilken tur du har! vi får se hur många som ens orkar ringa till oss... läste att man tom kan få gäster som aldrig hör av sg å sen bara duker upp...*huvva*

• Cybermamman

Men äntligen nån som är vaken... här har man fått kämpat hela dagen för sig själv. Välkommen MC !

• Maya K

Nu har jag fixat mitt x-jobb.. tack tjejer för att ni hjälpte mig :)

Nu har jag ytterligare ett nytt bekymmer.. Hur f.. klarar man av övergången mellan skolan och arbetslivet.. ?? Hur man än vrider och vänder på det så blir det ju ett stort glapp mellan det att man får sista pengarna från csn och första lönen.. Jag kommer inte få lön förän i juli :( Aja... vad gör man.. får hitta på ngt sätt.

Nu ska jag lägga mig.. är helt utmattad efter dagens plugg.. höres..

• Sandi99

Har sett den hät tråden länge nu... Dags att förgylla den med att imorgon flyga till Gbg o se KENT! Jag känner mig som ett litet barn på julafton... Kan tänka mig hur ni brudar känner er!

Jag ska på KENT KENT KENT KENT KENT o min bästa kompis har fått biljetterna i födelsedagspresent så hon bjuder mig. Har inte träffat henne på läääänge. Längtar så ja döööööör. Tack för att jag fick skriva av mig! döööör.

• Cybermamman

Sandi99 men alltså ha det så himla kul, jag ska tänka på dig när jag hasar omkring i mina vindbyxor och hoppar över dammråttorna imorgon kväll. Bra att det är nån som får fladdra iväg på nåt skoj. Du kan väl berätta sen hur det var

• Gable

Hilde - jag har också fått en varning!

För ett inlägg som jag skrev för jättelänge sen, hade nästan glömt bort det.

Nåväl. Jag kanske var lite väl sarkastisk i mitt inlägg för BT's smak

Svar på tråden äntligen fredag...!