• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Vi syr en jättevarm cape till dig stor nog att rymma en elefantjord.

• mammacatta

kan behövas:D:D:D

värsta fasan vore ju om d blidde tvillingar - "risken" ökar m ålder...

• Cybermamman

Tycker du trillingar är ovärre ?

• Cybermamman

Var har ni varit hela dagen? Ni har väl inte skaffat er ett liv ?

• Maya K

Hej brudar..

ville bara säga att jag lever ... ser att ni skrivit en hel del och orkar inte läsa det. Jag kommer att vara borta från BT lite mer nu. Har skrivit PM:et som ska lämnas in imorgon. x-jobbet är i stortsett klart, snart har jag gjort näst sista tentan.. För övrigt kan jag säga att jag är förbannad på banken. Vi skulle ju träffa dem idag,. När vi sedan var påväg dit så ringer de 15 min innan mötet och säger att hon som vi skulle träffa är sjuk. Vad är det för sätt???? man avbokar inte ett möte en kvart innan!! Grrr.. det leer till att vi inte har så stor lust att vara kunder hos dem. Sen så har vi försökt få tag på andra kontaker inom bank men med inget resultat... Är också sur på min Handledare på x-jobbet då han satt in ett seminarium innan slutliga redovisningen. Han säger att den är obligatorisk. Det sjuka med det hela är att alla inte behöver skicka in sitt x-jobb för att de inte hunnit så långt. Varför ska jag göra det då??? det är ju helt onödigt!!! Jag fattar noll. Aja... just nu är det bara en massa berg i mitt liv som jag måste försöka bestiga så jag kommer kanske inte att hinna vara här på BT så mkt. Men jag försöker att bestiga mina berg snabbast möjligt så att jag hinner med BT :)

Hoppas ni har det bra annars. Kramizar på er brudar.

• Maya K

Vet ni vad.. jag tog mina skolböcker till köket för att inte hamna in här men så kom jag på att jag var tvungen att kolla en sak på nätet och nu har jag läst allt ni skrivit igår Hahaha.. kan inet hålla mig ifrån...

Ja... ett möte med er vore jätte kul.. Kan inte vi bestämma ett eller?? Ni når mig lättast på min mail mailbrev@yahoo.se då jag inte hinner vara här inne nu de närmsta dagarna så mkt..

Hear ya

• Hilde

Jaha tjejer jag trodde inte riktigt att vår tråd skulle vara kvar när jag loggade in... fast här är den ju

Idag har jag faktiskt fått en del gjort...puh...har iallafall en sån där atombombskänsla i magen, men, men, den blir mindre...

Jag vet fortfarande inte riktigt om jag ska arkivera mig i Stockholm nästa vecka... Vet inte om det är värt resan, med den info som finns där... ska ringa iomorgon och fråga vidare lite.

• Hilde

Vill bara tala om att de flesta av de utländska gästerna nu har svarat på inbjudningen oc

• Maya K

God morgon tjejer...

Hilde:

Nej det var inte alls dåligt av dem.. kul med gäster som förstår att det är vikigt att osa i tid.

Idag ska vi göra ett nytt försök med banken. Vi får ju se hur det går.. men det ska inte vara några problem. Det är dock en annan bank än den som vi skulle träffa först. :)

Nu är det bara två dagar kvar till min tenta och har inte lärt mig allt känns det som.. Måste lära mig en massa grundformler idag och imorgon så det går bra.. Skrev innehållsförteckningen igår på mitt x-jobb :)

Är det någon som kan hjälpa mig? Hur får man sidonummreringen att börja på 7:e sidan med nr 1 ?? Jag vet att man ska göra ngt med avsnittsbrytningar MEN jag försökte igår och det blev bara blahaj. Hjälp mig snälla!!!!

• Cybermamman

Maya, skriver du i *viskar* WORD?

Svar på tråden äntligen fredag...!