• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Du har ju jättelånga ben. Var glad för det!!

Inte små pygmeben som jag har. Det är jättejobbigt. Jag måste ta dubbelt så många steg som en normallång person. Får hur mycket motion som helst bara genom att gå från soffan till kylskåpet.

• mammacatta

jag ser ut lite som beyoncy under mitt skyddande lager av fett - fast utan färg å talang.
    mycke ben å häck, stoooraa tuttar å massa hår. å en midja från köpa-byxor-helvetet

• Hilde

Va! Den här tråden fål allldrig dö... Näh jag vägrar

• Gable

Äh! Du är ju gravid. Det är väl det ultimata beviset på att din M2B tycker att du är det sexigaste som går omkring på denna jord. För hade han inte tyckt det, så hade det ju inte blivit en till

• Hilde

Jag bor osså i köpa byxahelvetet... fast av andra skäl. Vi borde sy upp istället...synd att det ska va så förbaskat dyrt bara.

Mammacatta har du köpt färdig brudklänning eller ska du sy upp en? Du ville ju ha lila menar jag...

• mammacatta

inte taskig - bara saklig.
    ser sääkert bra ut utan flytelagret, men d är INTE kul på flyplan, i bilar, i bussar, i skolan... å d är låååret som är långt, inte vaden eller ryggen eller ens halsen. tuttarna sitter mer eller mindre direkt på halsen ju! syns på hemsidan för övrigt!

• mammacatta

SY UPP! finns inte i min värld att köpa en tjockisklänning å se ut som alla andra. dessutom till halva priset...;)

• Hilde

Oj min älskling står o muttrar att jag ska lägga mig...oj oj..

Hejdå tjejer... jag antar att ni har nått det jämna tusentalet innan nästa gång vi ses. Då får vi se vem som har rätt eller fel.

Gonatt brudar

• Gable

Ja, jag borde få rabatt på byxorna. Jag måste ju alltid klippa bort en 20 cm från dom. Jag utnyttjar ju inte hela plagget!

Det ska jag banne mig kräva nästa gång jag shoppar.

Svar på tråden äntligen fredag...!