• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

:D:D:D:D:D om min mamma alltså

• Gable

Tänk om man blir som sin mamma?!

Man står där och väljer mellan ett par 6iga stringtrosor och rejäla doningar från sloggi.

OCH MAN VÄLJER SLOGGI för det blir ju kallt om rumpan annars!!

• Hilde

Säteri = Gård som ägdes av frälset alltså adel. Hade alltså vissa privilegier i förhållande till övriga gårdar. Hade skyldighet att ha en representativ huvudbyggnad, så att man kunde se att det verkligen var en förnäm storgård. Många säterier förlorade dock sina privilegier så småningom, just för att de ofta inte var så ståtliga De hade iallafall kvarnrättigheter o rätt att ha brännvinsbrännerier o så där.

• mammacatta

min morsa skrattade i 4 dar när jag köpte string åt henne... nä, sloggi skare va; hon BUNKRAR sloggi när d är billiga - hon vet vad hon vill ha tanten:D

• mammacatta

i sånna falla känner jag till några säterier...:D:D:D

• Hilde

Vi kan ju anta att de oftast också hade hästar.... o gärna ville ha fler.... alltså inte så långsökt med stuteri

• mammacatta

*hrmm* måste erkänna en grej: jag har börjat köpa sånna där e4-trosor... d är ju varmt åt ryggslutet...
    :D

• mammacatta

säte = gård
    stu = sto?

• mammacatta

stut finns ju kvar i vissa språk, förvanskat - men ändå! betyder inte d typ hingst på eng?

• Hilde

Jag gillar string och sloggi... tur att sloggi har string då

Hormoner har en sorts underklädsoveraller. Väldigt antisex. Kräver viss planering innan de ska av.. har viss krånglighet liksom... och ska funka som ett extra skinn som liksom skyddar kroppen Mot vadå kan man undra....

Svar på tråden äntligen fredag...!