• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

varningen vet vi ju inte varför - lite ss över den
    å troll, tssss
    annat är d med RASISTER, d blir inte vemsomhelst:D

• Gable

Jo. Det smäller högre. Trollvarningar är det ju lite här och där. Smygrasist har jag inte sett så många gånger faktiskt.

Men en varning!! Där ligger vi i lä!

• Gable

De borde göra varningar offentliga!! Så vi kan kontrollera saken mer noggrant.

Hilde, vart ska du och arkivera dig?

• mammacatta

d finns 2 jättefina festvåningar å ett hotell av hög klass.
    kårens k-märkta Ve-sal m kristallkronor från WE-orden
    spegelsalen på stadshuset

hotell knaust är häftigt - inte minst trappan!

• Gable

Vart är piraya då?!

Hon sitter säkert just nu och får drinkar serverade av sin M2B.

Avundsjuk?! Moi??? Icke!!

• Hilde

Va Jesukristikyrka av sistadagars heliga = hormoner är de de som har lokaler för bröllop menar du Gable Jag tror verkligen de har såna... de gillar ju att man gifter sig Annars så lever man ju i synd o synd... det är inte bra....

• Gable

Du ser!! Och så säger dom att det bara finns skit på internet. Jag visste väl att jag hade sett nåt sånt.

Bröllop bröllop bröllop

Så nu klarar vi oss nog några sidor till

• mammacatta

jag skryter rätt mycket om kårhuset faktiskt, men d är såååå fint där! handmålade väggar å mörkt parkettgolv å kronor för 270´ st... takhöjd sådär 6 meter, fönster 3-4 meter...

• Hilde

Jag ska troligen arkivera mig på Nordiska museet och sedan alternativt på krigsarkivet...

• Gable

Jo de vill nog att alla har en vigsel, men jag blev impad av att de hade FESTvåning också.

Nä, nu skall jag icke häda och vara fördomsfull. Då kanske någon kallar mig för

ATEIST

Nästan värre än rasist, eller?

Svar på tråden äntligen fredag...!