• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

hahaha.... ahh.. jag trodde först att du skrivit fel.. Ja ngn ska ju pippa på morgonen.. hehe

• Cybermamman

Hålgata, ja då har man lärt sig nåt nytt idag med

• Cybermamman

Det är den nedsänkta stigen fram till datorn, hålgatan alltså. Hålvägen den är ute i busken

• Maya K

Hilde:

Vad står på dagens schema för dig idag då??

Jag ska börja plugga senast kl. 10. Jag ska börja att plugga till tentan jag har på lördag. sen ska jag börja skriva mitt pm som måste lämnas in på torsdag :( Efter det ska jag skriva klart engelska sammanfattnigen på mitt x-jobb

Detta är alltså vad jag tänkt mig men sen får vi ju se om det går min väg...

• Maya K

Men godmorgon Cybermum.. Hehe hålgata...

• Maya K

Idag måste jag tom. skriva i min bröllopsdagbok kom jag på.. är lite dålig med det eftersom jag har så mkt plugg :(

• Hilde

Hålväg flickor ...hålväg. En riktigt gammal ridväg alltså.

• Hilde

Bröllopsdagbok Va...vad då...hur duktig är du egentligen?????

• Maya K

Jag är väääällldiigttttt duktig Hilde... Jag är en energisk människa och tycker om att ha många bollar i luften... Det är väll dels därför som jag klara av att plugga så många ämnen samtidigt.. Man är lite galen.. det är ju inte konstigt att man blir utbränd osv.. hehe.. eller ännu har jag inte blivivt det men det har funnits varningssignaler..

Svar på tråden äntligen fredag...!