• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

allioph bry dig inte om att förstå... liksom häng på bara... behövs inte så mycket. Fast man måste prata bröllop ibland osså.... Har du handlat klänning o skor ännu då?

• allioph

frågan är om det hinns med innan den läggs ner?

• Gable

Allioph, det är just det som är grejen! Ingen av oss har någon som helst form av struktur på våra inlägg. vi surrar bara om allt möjligt o omöjligt. Så ingen stör någonsin, det är bara att slänga ur sig nåt så hakar alltid nån på.

Hilde. Du är en mycket klok kvinna! Du har fullständigt rätt.

• jeysilaine

Varför finns det inte en äntligen måndag tråd? Ja, här finns en till som smygläser...känner igen de flesta från tentaångest
    Sitter annars och kollar på världens finaste hotell på världens vackraste ställen...det gör ont i hjärtat på mig att jag inte har råd (dumma csn) att åka till några av dem (inom en snar framtid i alla fall)

• allioph

Hilde: Jag gjorde DET i torsdags 050505 men jag verkar ha blivit beroende av BT

• Gable

Läggs ner?!

BT eller tråden? Om du menar tråden så startar vi en ny. Den här tråden behövs. Det har just Hilde bevisat med sin tes.

Nej, nu måste jag slita mig härifrån.

• Hilde

Jag gillar kilklack Jag gillar lipfinity. Jag gillar BT.

Föresten är det nån som kommer ihåg när mammacatta dikuterade skönhet i nån tråd. Hon tipsade om att man kan använda fönsterputs mot rynkor Helt oförglömlig faktiskt

• Maya K

Gable:
    skulle inte du sova så att din m2b blir glad ???

• Gable

Kul att folk hojtar till att ni läser. Ibland tror vi nog att ingen bryr sig om vår "lilla" tråd.

• Maya K

Hahaha.. fönsterputs mot rynkor.. hm. jag tror att jag skulle troka bort och bli som ett russin om jag provade

Svar på tråden äntligen fredag...!