• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Jag ska sluta vara finurlig. Det är bara jag själv som fattar vad jag menar.

Trodde att det bara var min sambo som inte förstod, men nu inser jag att felet ligger hos mig själv. Jag är inte finurlig

• Gable

Vi har fått svar i hår-tråden.

• Maya K

Nej nej det var inte fel på dig. jag fattade när jag såg namnet på den som skrivit inlägget i hår-tråden.. hahaha

• Hilde

Klarar BT 2000 ..
    Klarar BT brudar som Gable, MC, Maya, CM osv ?

Får man en varning om man håller på för länge?

Hur många känslor`/åsikter demonstreras inom en och samma tråd?

Hur mycket får man skvallra om andra trådar inom en annan tråd ?

• Maya K

Hilde:

Hahah du har skolsyndromet.. hehe.. jag orkade inte ens börja tänka på det!! hihiii.. bar att du tog tag i problemställningarna.

• allioph

Har ni hållit på länge ikväll? Det börjar verka lite vimsigt men trevligt.:)

• Gable

Jag undrar faktiskt om det är så att de låter oss hållas här. De inser nog att vi annars kanske skulle spamma sönder hela forumet. Bättre med en sönderspammad tråd än ett helt forum

• Maya K

allioph:

hahaha.. jag visste att det var ngn som smygläste..

• Gable

Allioph - så här är det jämt! Välkommen in i värmen, en tråd där alla är snälla och aldrig har blivt osams med någon annan. Det är rekord! Över 1700 inlägg och inte ett ont ord står skrivet någonstans.

• Hilde

allioph välkommen till vår superseriösa tråd!

Svar på tråden äntligen fredag...!