• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

hahah.. ja som min m2b då.. Om jag surfar när han kommer hem så säger han.. "får jag gissa vart du surfar"

• Hilde

Jag är lite nere osså för jag råkade illa ut med en lärare före och efter jul. Det har lett till att min prefekt gjort en utredning osv. Vill inte tycka att det är tungt, men det gör jag ändå...

• Gable

Hur kan man som företagare leta upp tråden här på BT och gå i klinch med TS? Och alla andra för övrigt?

De kan inte ha många kunder kvar om de har tid att hänga här

• Gable

Sambon har slutat gissa. Han blir väldigt chockad om jag är på någon annan icke-bröllopsrelaterad sida.

• Hilde

Vänta nu gable o maya har företagaren dykt upp i hårtråden och lagt sig i diskussionen????

• Gable

Hilde, är det något som du vill/har lust att berätta om? Ibland kan det vara skönt att ventilera saker med helt, nåja hyfsat kanske, okända.

• Hilde

Vilket nick har den människan???

• Maya K

Gable nej det förstår inte jag heller....

Hilde:
    Ja jag läste om det i tentaångest-tråden. stackarn.. men försök försök försök-. Vi tänker på dig och är med dig hela tiden här på BT. Tänka tt du snart ska gifta dig och allt.. Du har hela livet framför dig osv osv.. Vill inte att du ska ha det "jobbigt"

• Gable

Jag tror att det är folk som jobbar/äger företaget som skriver de väldigt positiva inläggen. De nicken finns nämligen inte i andra trådar utan diskuterar bara där.

Men det är min högst personliga uppfattning och om jag minns rätt så brukar trådar där man diskuterar ev troll tas bort rätt snabbt.

Svar på tråden äntligen fredag...!