• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Des - varför flyttade du tillbaka?

• Des

lappsjukan drog ner mig! plus att min sambo fick ett ryck och tyckte norrland var fint. vem är väl jag att argumentera mot det faktumet! :)

• Maya K

Jag har invandrat från Borås till Norrbotten. Från Norrbotten till Oslo till Sthlm till Leksand till sthlm till Borlånge till sthlm..

Neee... jag har bott i sthlm under tien jag pluggat i Dalarna men har haft en övernattningslgh i Dalarna

• Cybermamman

Tänk om vi får hit ztar då blir det jättemånga norrisar

• Des

maya, du har rutin på att packa flyttkartonger, då?

• Des

när gifter ni er alla egentligen?

• Gable

Sajbärmorsan! ÄR DU OCKSÅ NORRLÄNNING????

Trodde du var 08:a!

Jag menar, rååååååååsa g....

• Maya K

Ja ja jag har rutin i att packa kartonger.:) Eller kanske rättare sagt rutin i att slänga bort saker

• AlmoustMrs

hm, ni får ursäkta är lite trög på att skriva vem jag skriver till.. hmm om ni fattar vad jag svammlar om.. Kul tävling de där.. Jag har bara ett litet litet problem, datorn är från år 1618 typ, och modemet hahahaha hört talas om varianten som kallas uppringt modem a la 56 kb typ!!! Väntar på vårt bredband som nu är beställt.. S*ta*s norrland, allt kommer hit sist!!

• Maya K

Cybermum:
    Nice.. en till norrlänning... visserligen så ser jag inte mig själv som norrlänning men va f-...

Svar på tråden äntligen fredag...!