• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Gable: Ja.. det kanske ligger ngt i det du säger.. eller så är det bara så att det är en tre månaders gräns..

• Maya K

174 trådsidor.. det är ju rubbat

• Gable

Om det är en 3-månadersgräns så får vi väl starta en lördagstråd

• Gable

Ja... Det är det. Synd att det inte finns någon inläggsräknare på ens nick. Undrar hur många vi är uppe i per skalle?!

• Hilde

Jag har en tes!

Det är brudar som vi som bär upp BT! Det är vi som gör att folk har tillräckligt med underhållning för att fortsätta hänga kvar på BT! Alltså = folk blir på gott humör o orkar delta i andra trådar som är mycket mer seriösa.

• allioph

Drog mig för att störa, fattar ju inte mycket av vad ni "pratar" om. Men något måste man ju pyssla med medans man väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att man får sova någon gång.

• Maya K

hahah.. det vill jag inte ens tänka på för då ser man om man inte har ett liv.. Lördags tråd.. hmmm .. hur många brukar surfa på lördagar ... ??? JAAAAAAAAGggg

• Gable

Tjejer! Nu måste jag gå och lägga mig. Sambon väntar sig "gonatt, sovgott, jag älskar dig oerhört mycket, och nej jag har INTE suttit framför datorn hela kvällen och skrivit inlägg på BT"-samtal.

Sov gott!!!

Vi hörs o kram på er alla!

• Maya K

allioph:

Ja.. det är en bra sysselsättning. Undrar hur länge det skulle ta och läsa igenom hela tråden??

Svar på tråden äntligen fredag...!