• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

HALLÅÅÅÅÅÅ
    *hallllååå -hallåå -halå eko*

är d nån kvaaaar?

då kommer den galne yxmördaren som bor i huset som ingen har satt sin fot sen den galne yxmördaren mördade hela sin famiiilj

/jonas g

• Gable

Nä jag svimmade nog av ett tag... Ni ska BÅDA 2 till Sthlm?! Är det sant!

MC du vet väl att både jag o Maya bor inte så långt från Solvalla?!

• Hilde

mammacatta.. vårda det där albumet väl. Jag skrev föresten lite om det på senaste tentan. sundsvalls återuppbyggnad efter branden. Fast i den så framhävs ju hur mycket av de fina husen som finns kvar än idag, fast jag antar iofs att det är just de där palatsliknande fiiiina husen som finns kvar, de gamla arbetarbostäderna brukar ju sällan finnas kvar någonstans. Vi svenskar var duktiga på att riva och modernisera våra bostäder till oigenkännlighet. Fast jag är ingen som dömmer ut det där förfarande helt o hållet, för tjejer svenskar bodde i rena rama sanitärt undermåliga bostäder väldigt länge. Vi hade sämst standard på boende i hela västEuropa ända in på 1960-talet. hmfr..nu dök kulturvårdaren i mig upp igen

• Gable

Jag är stolt över att ha blivit troll-anklagad! Det har aldrig hänt förut.

Jäjäääjäääääää

• Hilde

Ja tjejer... jag ska troligen vara i Stockholm på Tisdag. Och arkivera mig djuuuuupt

• Hilde

Jo Gable det är visst dax att du osså blir anklagad för nåt... än så länge är det ju bara jag som fått nån varning...puft! fnys! Det är nån annans tur snart...

• mammacatta

svimma inte nu gable! d ääär sant!

hildur: min morbror är uppvuxen i ett sånt råtthål på södermalm, å där ligger en hyfsat fin villa - dock alldeles nerlusad av hormoner... jesukristkyrkaavsistadagarsheliga ni vet.;)
    sen om albumet - d lär jag inte få se igen förrns svärfar lägger näsan i vädret - han är en dj*vul på att tillförskansa sig sambons grejer...

• Gable

Ooooh! En varning!!!!

Vågar man sikta så högt?!

• mammacatta

jag tycker fortfarande att smygrasist smäller högre:D:D:D

• Gable

Har inte dom nån festvåning där man kan ha sitt bröllop?

Tror mig sett någonting sådant när jag famlade runt i sajbärspäjs

Svar på tråden äntligen fredag...!