• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Har du provat de dära konstiga historierna från sloggi? Det kanske är taimodellen? De som sitter lågt men ändå är breda?

De är då inte gjorda för den här kroppen, det är ett som är säkert.

• Hilde

Tänk om alla faktiskt kommer

• mammacatta

JA! å när man har städrocken på sig då är d LAG på vita knästrumpor! å träskor!

ser en barnmorska framför mig - hon skulle tvinga ner mig på rygg på sängen/mörda-ryggen-britsen som de kallade förlossningssäng bara för att HON hade ryggproblem. vem skulle förlösa, jag eller hon?
    iallafall så hade hon hela kittet - plus en blå plisserad kjol!!! trodde hon skojjade med mig...

• Gable

KUL!! Holländare kanske har fattat det där med osa? Svenskar verkar ha större problem med det

Ska inte kasta sten i glashus iofs. Jag missar ofta att svara på en gång.

• Gable

MC - du ser!! Du ser!!!! Det är precis dit du är på väg!!!!

Mot förfallet!!! ooooooooiiiiii!!!!

• mammacatta

jag har haft string heeela min vuxna tid. d är bara d att d GÅR INTE ihop med en gravid mage i Wasas storlek...:D

• Hilde

jepp den modellen är helknäpp. Jag gillar kalsonger, de är åtminstone bekväma... fast ja de är ju kalsonger. Sambon anser att vi kvinnor inte får bekväma underkläder av den enkla anledningen att vi är lite knäppa... begär att det ska vara snyggt också

• Gable

Klart alla kommer! De ska ju få gå på ett fantastiskt trevligt bröllop!!

• mammacatta

jag ska börja fnula på sånghäftet sen. nästa vecka kanske. eller senare... *lalala*
    jag har inte sååå brådis att jag MÅSTE skicka inbjudningarna 6 månader före liksom...

• Hilde

Gravid och string Näh jag förstår precis.

Svar på tråden äntligen fredag...!