• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

å du - skriv mejlet! jag ääälskar sånt skvaller som inte handlar om folk jag känner eller att jag ens vet vilka de är!
    :D

• Gable

Vi passar på nu tycker jag! Hilde o Maya kan vara våra vice-världsledare. Om de är snälla och inte försöker komma med krav. De ska bara göra som vi säger, så blir allting jättebra.

Åherregud, 80-talet... Minns min vackra haremsbyxa. Med tanke på mina korta ben så var det en syn för gudarna. Om jag inte minns fel var de... LILA!!!!

• mammacatta

gable: om vad handlade tråden du fick en varning för? *nyfiken katt*

• Gable

Jag skickar en avhandling imorgon på mailen. Tror det är bra om jag får en oberoende persons syn på det hela

• mammacatta

nej svart svart svart! DM å yazoo å lugg från sprej-h*lvetet...

• mammacatta

tack i förskott! ääälskar mejs som INTE är nåt fånigt kort eller nåt fånigt kedjebrev!

• Gable

Nån fotograf-tråd. Kommer inte ihåg vilken. Tyvärr. Mitt inlägg blev bortplockat. Kan försöka återskapa det ur minnet, när jag mailar dig imorgon. Tror faktiskt att jag fortfarande kommer ihåg andemeningen

• mammacatta

nej nu ska jag sova - även en diktator behöver sin skönhetssömn.:D

för att d ska bli nån skönhet lär jag väl sova i 48 år eller så...:D

kraaaam!

• mammacatta

åh, men du! har du sett prick-tråden? *tsss* jösses!

vilka problem folk har;)

• Gable

En kompis till mig använde en gång upp en HEL sprayflaska när vi skulle på disco.

Den var nyinköpt av hennes mamma samma dag och när mamman sen skulle använda sprayen dagen efter så var den slut

Jisses va arg den ömma modern var då!!

Men håret var snyggt. Rubbade sig inte en millimeter på hela kvällen. Tror faktiskt att det såg likadant ut dagen efter.

Svar på tråden äntligen fredag...!