• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Angeles stavas det väl iofs...ja ja ni vet att jag stavar som en kratta redan, så jag ska hädanefter försöka att sluta be om ursäkt

• Gable

Alla kan väl slinta på tangenterna, i synnerhet efter lite vino rödo

Mailar hit och mailar dit...

Tralllilalalaaaaaa... När ska han komma hem? Flaskan är ju snart slut!

• Cybermamman

Jag vill oxå ha mail

• Gable

Jag har inga roliga mail kvar, alla finns på jobbmailen och den kommer jag inte åt.

Hmmm.... Hur ska vi lösa det här nu då?

/Gable, förvirrad mailare

• Cybermamman

Jag kan ta nåt tråkigt i värsta fall.

• Gable

CB - såg att du skulle ta om kort, kommer du att ha dina råååååååsa då??

• Cybermamman

Ja, det är just dom jag ska ta. Fotografen missade dom helt. Vad som helst hade varit bättre

• Gable

Min broder brukar skicka en massa knäppa mail. Men si inte den här kvällen. Synd annars hade jag spammat din inbox CB.

• Gable

Jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt att du hade råååååsa på dig på ditt bröllop! Kan inte jag få se en bild på dom när du har tagit om dom?

Var inne på Marimekko för ett tag sen. De hade vita med röda blommor på i barnstorlek. Hur söta var inte dom?! Höll på köpa dom, men kom på att det inte finns ett flickebarn i rätt ålder för dom. Tyvärr. Själv hade jag för stora fötter så jag kunde inte ha dom själv.

• Gable

Eller var de röda med röda blommor?! Tror nog att de var röda vid närmare eftertanke.

Skitsamma, de var ursöta!!!!

Svar på tråden äntligen fredag...!