• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Nu har jag tagit en bild av dom uppifrån med mina smutsiga byxor till. Vill ni se dom?

• Cybermamman

Sådärja, stövlar i rymden.

• Gable

Du dom där var inte o leka med! De var banne mig snyggare än marimekkos!!!!

That's it! Jag SKALL köpa ett par snygga jag med! De är ju hur snyggt som helst!!

• Cybermamman

Just det, och sen köpte jag en rosa hatt som passar till när jag var i Italien och den ska jag ha när jag går på Nkitas bröllop.

• mammacatta

hello! har läst mardrömsmejlet å mejlat d till brudhilde. sen har jag åxå vare med om jordbävning! fy f******n vaaaaa fräckt!:D
    hela grannskapet kom ut å undra vad som stog på! jag trodde attt nåt fyllo rammat kåken eller nåt! d skaka till som bara den ju!:D

• Gable

Det undrade jag faktiskt över, lärde ni känna varandra här på BT eller kände ni varandra innan?

En rosa hatt... Hur tjusig kommer inte du att vara?! Rååååsa är fint. Faktiskt.

Man blir ju helt förstörd av att sitta här på BT

• Cybermamman

*sjunger* Det var på BT vi mötte varandra .

Jag vill oxå läsa mardrömsmail. Det kommer att kännas som irl. Man log och var glad och det blev värre..

• Gable

WOW! En till som har varit med om jordbävning! Varför kan aldrig sånt hända här?? Här händer ingenting.

Nu kommer käre M2B hem. Han ska få lite vino rödo. Så snäll man är. Har sparat ett glas till honom

• Gable

CB - en vacker dag ska du få läsa mardrömsmail

Vad var det som hände??? Jag blev nyfiken nu.

Men måste logga ur. Sambon blir pissesur om jag prioriterar BT före honom när vi inte har träffats på en vecka.

Bli hänryckta i helgen brudar!!

Svar på tråden äntligen fredag...!