• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jag funderade ju jättemycket på att ha rött. Men så ville ödet annnorlunda

• Cybermamman

Verkar som ödet varit både här och där

• Maya K

Snackade precis med m2b...jag sa att jag men jag kan ju ha en svart brudklänning och han vit smoking.. :) Han tyckte att det lät häftigt :)
    Men veti fasen varifrån man får tag på svarta brudklänningar.. och en svart slöja dessutom..

• Maya K

Vin är kanon :) sitter iof och dricker drinkar.. IGEN ,... heheh. inte för att jag brukar göra det ofta men denna veckoslut måste jag koppla av!

• Cybermamman

Yeah, jag får oväntat besök. Min man kommer hem och dricker kaffe. Livet är en fest

• Hilde

Svart brud har jättebra länkar på både svarta och röda klänningar. Fast jag måste säga att jag nog tycker att rött är häftigare än svart. Rött är ju också bröllopsfärg i Indien Sen så är rött en färg som man lägger märke till, medan svart lätt sjunker in.

Fast det där handlar också mycket om hur bra man faktiskt passar i färgerna.

Svart klänning o vit smoking... skithäftigt föresten!!!! Ska ni har smoking som klädkod då? Annars så finns det ganska många fina vita kostymer och frockcoats också.

• Maya K

njae.. tror inte att vi kommer att ha smoking som klädkod... Ja.. jag har sett att det finns snygga vita kostymer :) Det skulle vara udda om bruden hade svart och gummen vitt

Titta på denna klänning (är iof en balklänning)
    www.brudeogfeststudiet.dk/index.php&parent=4085&imageId=4318&lang=&gallery=41&page=318

• Maya K

ähh. skit.. det gick inte som det skulle tror jag ...

• Maya K

den fastnade jag för :) då skulle jag säga att ingen kvinna fick ha svart på sig på vårat bröllop :)

• Hilde

Maya.. vilket sammanträffande. Den där klänningen har jag provat Jag är tyvärr inte impad av kvalitén. Tyckte att House of Brides klänningar var lite sådär. Känndes liksom inte helt genomarbetade. De hade lite konstig passform på mig också. Putade ut i sömmar och broderier, där man inte ville att det skulle göra det.

Svar på tråden äntligen fredag...!