• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

å ja som ska till rinkebys tygaffär... *ojojoj*

:D:D

• Maya K

mammacatta,,, ska du dit idag??

• Hilde

Vilken tygaffär? Jag har för mig att där finns en massa bra såna där... bodde Tensta för länge sen ju !

• ottis

hemma med magsjuka...urk jag mår pyton.. skulle behöva mammacattas roliga ord för att skratta mej frisk!!!i need you!

• Cybermamman

Varför har jag trott att MC bor i Svall? Tala om det nu genast

• Hilde

He, he det trodde jag också... Du får väl ställa henne mot väggen o krama ur henne vilket som gäller

• Maya K

J___A Word... nu sa min lärare att jag måste ha hel arbete i en och samma dokument och som ni vet så har jag jätte mkt problem med sidhuvuden och sidfötter plus sidnr... Den vill inte.. helt knäpp är mitt Wordprogram.. jag har gjort exakt som det står på beskrivningarna men ändå lägger den till en massa tomma extra sidor osv..

• Cybermamman

Mm...Word..är vi förvånade? Nee, inte ett dugg. Någon tyckte att mänskligheten skulle sättas på prov. Nu har vi Word .

• Maya K

Fattar inte vad den håller på med.. är det ngn som har lust att göra det till mig?? hhehehehehee..

• Maya K

jag har ju alltid haft problem med mitt word.. skit jobbigt.

Svar på tråden äntligen fredag...!