• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

cm:

orecis det jag tänkt göra.. eller ja.. jag hade tänkt att jag skulle ha en mindre kjol under bröllopsklänningen och festa i kjolen och en finare top sen men neee... Det kommer nog sluta med att det blir traditionellt :(

• Cybermamman

Jag måste erkänna att jag kände mig rätt kluven mellan det traditionella och att göra det lite fräckt. Tidsbristen avgjorde och klänningen blev traditionell. Däremot bad jag frisören fixa en frilla så att de skulle sätta kaffet i halsen ...

• Maya K

hahah-.- grattis cm.. jag visste att du skulle skriva fort som fan bara för att få nummret

• Maya K

har du några bilder på din frisyr???

• Cybermamman

Jodå det har jag . Tack Maya *kråmar mig lite småmalligt*!

• Maya K

nepp nu måste jag ta och vara lite social med min m2b så vi får höras...

Kramizar på er :)

• Hilde

Maya sorry för att jag verkade så kaxig med klänningen Fast den jag prövade var förvillande lik, fast röd. De där broderierna var väldigt effektfulla iaf, men där jag var, där var de ju kvalitén som var sisådär. Det kanske var provklänningar som jag testade, men ändå, om en sån blir sliten,varför byter de inte ut dem då?

Hoppas att ni får en underbar dag!

• Hilde

oh... brudar... det finns gummistövlar till salu på Köp o Sälj

Svar på tråden äntligen fredag...!