• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

men sen om jag skriver i skolan så går det hur bra som helst

• Hilde

Maya det där Word... ja man kan bli gråhårig. Jag har tur att ha ständig hjälp av sambon. Han kan ju sånt där. Problemet är bara att jag aldrig behöver lära mig själv Jag skriker och svär... han fixar... han vill ju inte att jag ska låta så illa och få så ont i min pluggarsjäl....

• mammacatta

jag bor visst i svall! å har har det snöat idag... som om inte en jordbävning vore nog - vi förväntar oss gräshoppor härnäst!:D

nej, jag ska dit om 2 veckor - jag bara löjlade mej lite som alla gör härikring... "ojojoj, vi som skulle träffa kungen å allt" "stöckölm äää ju så falit, tänk öm dä brinn då å?"

:D:D:D

• mammacatta

jag har skrivit ett arg inlägg - d var en idiot som tyckte att det var ok att dricka när man är gravid - ½ glas spelar väl ingen roll? :[ 1 glas är som en flaska för bebben! *morrr*

stackars ottis! fast då går du ju ner i vikt:D:D:D ingen blir väl ledsen av d...?

• Hilde

Ja såna blir vi ledsna på och arga Eller hur ?

Nu ska jag iväg till nästa florist o kolla priser. Åker till Alingsås den här gången... får se vad de säger.

Jag ska inte åka till Stockholm. Det lilla material som de hade där, kan de lika gärna skicka, det blir förbaskat mycket billigare. Sen så fick jag äntligen tag på Borås museum och där hade de en del. Bla brandförsäkringshandlingarna och de...mumma... de är guld värda. Ska hämta det imorgon. Så idag brudar, idag har jag ett tomt schema...

• ottis

tack ,det känns som jag tappat minst 5 kg...hungrig!!

• Maya K

Nu har jag fått till dit men det är ändå inte perfekt.. det kom till några tomma blad i dokumentet men de är det ju bara att slänga sedan.

Nu har vi bestämt oss för hur vi ska göra med ev lgh köp eller villa köp. Vi ska vänta lite till. Vi lever mkt lyxigare om vi bor kvar i hyreslgh och har inget behov av eget ännu..

Nu ska jag plugga till nästa tenta (arbetsrätt) som är om två veckor :)

Hilde.. hoppas du hittar bra priser hos floristerna.

• mammacatta

nu har jag bytt efternamn:D:D:D:D

har gjort en lös drinklista, å vi har lite slött kollat in lite recept på maten. men ingen dj, ingen personal, ingen städare...

*ojojojoj*
    va jag börjar bli nervöööös!

• mammacatta

nervös förresten... vem har tid med d mellan tupplurarna:D:D:D:D

jag äääär sååååå tröööttt! jag skulle kunna sova i 16 timmar i sträck om pruppen gjorde d åxå... *gäsp*

Svar på tråden äntligen fredag...!