• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • AlmoustMrs

Vi gifter oss på nyår!! Jag var också tvunngen att kolla tråden.. säger bara *SUCK*

• Maya K

AlmoustMrs:

Vad mysigt med nyår :)

Ja det är ett STORT suck över hårförlängningstråden.. Tur att man inte orkar vara med och diskutera... man skulle ju bli galen.

• AlmoustMrs

Jo, skulle tro det! Jag har då inte ens några planer på löshår än. Hoppas mitt hår hinner växa ut några cm till :)

• Maya K

AlmoustMrs:

Ja.. som tur är så behöver inte jag heller ngn löshår.. Har så mkt hår att ifall man gör en uppsättning på mig så ser det ut att jag har löshår fast jag inte har :) En kostnad mindre för min del :)

• Maya K

Men attans Gable.. du får ju inte försvinna nu ju... Jag som var på hugget och ville snicksnacka med dig :)

• AlmoustMrs

Det är ju tur. Hur blir det annars, har ni börjat planera ert bröllop?

• Maya K

Ja ja.. planeringar finns så det ryker om det... Jag har allting klart i huvudet.. nu är det bara att ta och verkställa allting.. Och tänker inte börja med verkställandet innan min skola tagit slut (om tre veckor :) )

• Maya K

Nej nu ska jag ta och logga ur och tvåtta bort masken..måste ju förbereda en massage åt min m2b ;) öhummm.... nee måste upp tidigt imorgon och skriva klart resten på x-jobbet och plugga till tenta.. men ha det så bra allihopa och GOD NATT PÅ ER :)

• AlmoustMrs

ok, vi har knappt börjat ännu!? :) Känns så långt borta, har bokat kyrka o lokal.

• Gable

Maya!! Here I am. Förstår inte folk att jag är upptagen med viktiga saker?! Hålla på och ringa och tjata om oväsentligheter

Svar på tråden äntligen fredag...!