• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Hilde finns en sak att göra om man håller på att gå in i väggen. Bara att ta sats, öka farten och dra rätt igenom . Kanske en Magnumglass skulle kunna kännas bra, och en god kopp kaffe?

• Hilde

föresten mammacatta jag vill också få titta på din sida brudhilde@spray.se

Cybermamman kul att du också dyker upp! Jag tror minnsann att du håller på att bli en "äntligen fredag" du med

• Hilde

Ja cybermamman jag ska ta mod till mig o göra just det... ska bara odla horn först

• Cybermamman

Men jag törs ju inte skriva nästan. Jag vet inte om min blotta närvaro är tråddödande så nu ska jag hålla mig lugn en stund....

• Hilde

Det är nog bara BT som kan vara tråddödande på den här tråden Fast vi har väl ett tag till innan vi stängs av.

• mammacatta

jo, 3 månader hörde jag ett rykte om... "vem hörde ordet skål här runt bordet, viskande for d sällskapet kring..."

en sång från en glad fd student:D:D:D

• Hilde

Innebär det att vi har tid fram til den 18 juni? Oj vad lång den här tråden blir då Om vi nu inte blir avklippta pga längden....

• mammacatta

*hehe* skulle va d rå...:D 3000 inlägg eller nåt vore väl sköjj?

• Hilde

mammacatta jag läste på din sida. Jag tyckte att den var fin så det så. Den ska ju bara glädja de som är inbjudna och ge den info som behövs. Lika bra att hålla det enkelt. Jag tyckte föresten att det var fint att ha ett kort på "pruppen" först.

Vi hade lite problem som gjorde att vi behövde ha en hemsida för bröllopet. Nämligen att vi varit med om kulturkrockar på bröllopen i holland och även pga att vi varit på bröllop här i Sverige där det inte varit helt enkelt att veta vilket typ av bröllop det skulle vara. Alltså för att förebygga förvirring. Hoppas nu bara att vi lyckas.

• Cybermamman

Bara vi inte skriver det otäcka orden r*a g***st***r så kanske det går vägen

Svar på tråden äntligen fredag...!