• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Gable...

Det var kul på dramaten.. en bra pjäs.. Heter "Min fru går igen" Med bla. Katarina Ekerlöf (tror jag att efternamnet var), Elin Klinge mfl... nice... Det var min första gång faktiskt.

• Maya K

Hahah.. det var det min syrra sa.. Hon sa att jag skulle bjuda alla mina polare hem på en vinkväll och vika askar.. heheheheheheh

• Maya K

men har C3 skrivit ett nytt inlägg eller?? Har du varit i farten igen ?

• Gable

Polare + vin. En myyycket bra idé. Se bara till att de flesta askarna blir vikta i början av kvällen

Jag?! Varit i farten?? Njaaääää...

• Maya K

hahah.. ja det var det jag sa till min syrra.. det är bäst att se till att man viker några askar innan man hinner bli rund om fötterna :)

Men vilken tråd är det hon C3 har skrivit i?? är ju nyfiken ju ?!!!!!

• Gable

Nedvärderande?

Heter den Tyckte var jag var så fiffig med min ledtråd heheheheheheee...

• Maya K

stackars min m2b.. han har ju varit nere i Götene och åkt bana med hojen och nu är de påväg hem med bil och släp plus två motorcyklar. De skulle ha varit hemma kring 22 men när jag ringde efter teatern så hade de suttit i bilkö mellan västerås och enköping i över en timma.. hoppas att han kommer snart så att han orkar åka till jobbet imorgon

• Gable

Risken finns ju att man hinner med många glas vin innan man kommer på de dära askarna man skulle vika

• Maya K

öhh.. oj.. det är jag som är trög.. har inte sovit nästan alls och jag är as trött ju.. ska se om jag hittar den tråden :..9

• Gable

Herregud! Bilkö nu?! Stackarn.

Svar på tråden äntligen fredag...!