• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Vart var ni ute o partade igår?

Går så sällan ut så jag har ingen koll längre på bra ställen. Tänkte försöka få ut tjejkompisarna nu i sommar.

• Maya K

Vi var på ett ställe som heter öst100. ligger på östgötagatan längst ner intill vattnet.. helt ok ställe men inget jag skulle föredrar varje helg... Nej jag är inte heller ute så ofta.. ser liksom inget behov i det mer än att jag ibland får lust att dansa.

Kunde inte låta bli att skriva till C3 men denna gång var ag otroligt snäll.. :)

• Gable

Såg att du hittade nu! Nä, inte kan våran gullgris försvinna så där! Vem ska då roa oss med små trådar och inlägg???

• Gable

Öst100?? Där ser man. Har aldrig hört talas om det? Det är bara att inse, man är en gammal tant

• Maya K

ja du.. inte vet jag.. ärligt talat så tror jag inte att hon försvinner utan kanske har ett uppehåll och kommer tillbaka när vi minst anar det..

Åhh.. känns som att man är för gammal för att festa... är ju helt slut nu

• Gable

Jag fattar inte hur man orkade när man var i tonåren. Då var man ute fre-lör varenda helg. Nu är jag glad om jag orkar en lördag. I månaden.

• Maya K

Japp samma här.. visserligen så säger min syster som är 35 att jag borde orkar festa två dagar irad för att jag är 24 men det är inte samma sak som när man var 18-20 år.. fy fasen vad trött man är och i flera dagar efter man festat

• Gable

Maya (piraya tralllaaaaaaalaaaaaa), vill inte göra dig ledsen men....

DET BLIR BARA VÄRRE O VÄRRE MED ÅREN!!

När man väl är 60 så är man väl supersjuk i en vecka efter en vanlig middag med en halv flaska vin

• Maya K

hahah.... ja det sägs att det blir värre med åren.. men det är ju skönt för att då vet man att man inte är en barnslig tonåring som inte har mycket i hjärnan .... hahahaha.....

Ja... man bli tröttare på kvällen ju äldre man blir och piggare på morgonen

• Maya K

sitter faktiskt här och äter billys panpizza... :( visst är det gott men såååå mkt fett.. hehehehe... bra att äta fettiga saker innan man lägger sig.. blev bara så j___a hungrig

Svar på tråden äntligen fredag...!