• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Aha! Dååå förstår jag.

Yes - 1400

• Gable

Någorlunda nykerhetsgrad rekommenderas. Ibland slinter tungan lite alltför snabbt efter några glas vin. Eller så kan man inte riktigt hålla ansiktsdragen i ordning. Inte bra, inte bra alls.

Jag hoppas att du får trevligt i alla fall och att din svärmor håller sig hyfsat lugn.

• Hilde

Ja jag hoppas också att det går bra och att jag kan hålla masken. Sitter alltid och liksom från början förväntar mig att bli sårad av något. Dumt! Dumt! Jag borde försöka skaka av mig den här negativa känslan. Det är konstigt med sånt här... negtivism har ett sätt att liksom eskalera inom en. Näh... nu ska vi se på film... vi hörs.

• Hilde

Japp tjejer nu sitter jag här o är pyntad till tänderna

Krigsmålningen sitter som den ska och kläderna, nu ska leendet på också och vips så har jag förvandlat mig själv till en guestzilla.... öhm...fast en snäll sån

Jag får väl rapportera imorgon om hur det gick.

Ha en god lördag!

• Maya K

Hej tjejer..
    Låter som att ni haft en bra helg..
    Själv var jag igår på ett Grekiskt dop... Nu är man en erfarenhet rikare.. Det var verkligen speciellt.. Först var det dop i St Georgios kyrka på Östermalm här i sthlm.. sen var det fest ända till kl. 20 med mat dryck och dans :)
    Efter att dopfesten var slut drog jag hem och böt kläder och drog till ett par kompisar.. Sen var vi ute ända till gryningen och min taxifärd hem blev inte direkt billig :(
    Dessutom har jag fått ett halvårs träning i bena av gårdagens dansande. Hade 8-10cm höga stövlar på mig med stilettklackar.. Hahahah.... man märker att ifall man inte gått med höga stilettklackar på ett tag så är man lite ringrostig.

Åhh.. jag saknar min m2b så mkt.. Han åkte iväg igår till Kinnekulle där han och hans komisar ska åka bana med motorcyklarna.. Han kommer hem idag efter kl. 22.

Idag ska jag förövrigt gå på Kungliga Dramaten och titta på en teaterpjäs med min kära syster. Det kommer att bli kul (hoppas jag :)

• Hilde

Maya K du verkar ha haft kul

Jag hade ett helt ok bröllop, inga svåra intermezzon så jag behövde inte bita ihop någon gång. Satt dock bredvid en nervös toastmaster och en nervös bestman som ingendera gillar att hålla tal offentligt De skötte det hela med den äran i alla fall. Sambon ligger nu och troligen önskar att han tagit det lite lugnare Det är sååå synd om honom Han är faktiskt riktigt söt

Kram på er!

• mammacatta

helluo!
    har knåpat ihop inbjudan nu. min TM är osäker om hon kan komma, å min backup vet inte om han vill än. den sidan här på bt som jag ville hänvisa till kommer jag inte in på för att ändra faktafelen, så jag har lurat på att fixa egen hemsida, men var? HJÄLP MIG!!

var kan man skriva en egen hemsida utan att d kostar en massa? :?

det regnar ute, inge trädgårdsarbete blidde de heller...:(

*suck*

• Gable

Hilde - skönt att höra att det gick bra!

MC - Hilde kanske kan hjälpa dig? För jag kan verkligen ingenting om hemsidor. Det skulle bli som en blind leder en blind.

Maya - tack för tipset om DJ. NU visade det sig att lilla rödbetan här hemma har egna kontakter inom den branschen som han tänkte utnyttja. Jahajajaaa. Han kunde inte kläcka ur sig det liiite tidigare??? Visserligen är det över 1 år kvar, men vadå?! Är det så mycket att begära att även han har lite framförhållning?! Jiiiiizzzzzzeeessssss.

Jag börjar verkligen bete mig som en riktig bridezilla.

Huvva.

• Gable

MC - är du en liten hemmapysslare och gör dina egna inbjudningskort??

Jag är impad av folk som gör det. Själv skulle jag inte klara av det. Inte att få 40 kort EXAKT likadana. Vilken jobb. Ojoj.

Svar på tråden äntligen fredag...!