• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

FLÅÅÅÅT!!! De brukar kallas "swatch". Åtminstone om man vill skicka efter tygprover från USA.

• Maya K

Ahh.. tack.. det är så olika från olika länder.. ok nu vet jag iaf :)

• Hilde

Fabric samples kan väl aldrig missförstås heller... det tog mig lång tid att fatta vad en swatch var för nåt

• Maya K

Hilde:

Nej.. säger man fabric samples så förstår man ju vad det är-. men swatch var ngt helt nytt för mig :)

• Hilde

Hummelihumm ingen skolkande förskyld tenterade brud här mer än jag????

Suck... jag ska trösta mig med ett snörvel

• Hilde

Nämen.. är det bara jag som är aktiv ikväll

Tråkigt!

• Maya K

Morn tjejer:

Vi var till festlokalen igår och den var underbar.. Ligger längst ut på en klippa om man nu kan säga så. Stora förnster så att man ser ut.. Man kan ta en båt/mindre färja och frakta gösterna dit. Man kan beställa båttaxi på kvällen när man ska till hotellet. Lokalen hade fina kristall kronor, öppen spis inne. Kanske kan fylla den med värmeljus eller ngt.. osv osv osv.. vad kan man säga.. det var jätte fint.. Verkade som att min m2b också tyckte att den var bra :)

Idag ska vi ju förövrigt möta mäklaren och se vad han säger om lägenheten :)

• Cybermamman

Vill ni ha ett bra tips? Planera in ett dygn med minst 48 timmar till bröllopsdagen. Man hinner inte ens hälften av vad man tänkt sig. Tiden gick alldeles för fort. Typ som en grisblink ...

• Maya K

Cybermamman:

Tack för det tipset... ska ha det i tanken när vi planerar :)

Svar på tråden äntligen fredag...!