• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Gable vet inte om du läst det men lgh:n kommer att ligga i Sundby Äng... ??? närmare dig än nu

• Hilde

Jaha... närmare Gable ja... men lååångt från mig

• Maya K

Hahahah... ja lååååånnnnngggtttt ifrån dig

• Gable

Så är det nog! Mamma hit och mamma dit. Inte lätt att skilja dom åt

Hilde, du får väl flytta till Sthlm! Myyycket trevligare än Götet

Eller så det kanske finns någon trädgårdsmässa du o MC kan gå på här i Sthlm så att vi alla får träffas nångång

Åhå! Är det där den ligger! Tror jag har koll på vart. Men säker ska man ju aldrig vara å andra sidan

• Maya K

Gable:

Ja.. Bällsta ligger precis intill.. det är nästan så att man kan säga att det ligger i Bällsta... Du vet bakom Solvalla. Bromma flygplats ligger även bakom Bällsta...

• Hilde

Gable jag bodde i Stockhom i två år, det fick räcka. Jag trivs utmärkt i Götet Väldigt avslappnad stad att leva i. Nu har vi visserligen ännu mer avslappnad atmosfäör för vi bor 5.5 mil från Göteborg, i Bollebygd, så vi är väl knappast att räkna som Göteborgare då heller

• Hilde

he he... jag har faktiskt aldrig gått på någon trädgårdsmässa. Däremot har jag varit på en del föreläsningar om trädgårdar i min utbildning

• Maya K

Hilde:

Jag vet vart Bollebygd ligger.. jag är ju född i Borås så jag kan de trakterna :) brukar åka till Kinna en gång per år och besöka Götet osv

• Maya K

varför lär man sig föresten aldrig att koka rätt mängd pasta när man lagar mat till sig själv?? det blir alltid för mkt pasta..

• Maya K

vad fasen heter tyg prover på engelska??? är det fabric samples eller??

Svar på tråden äntligen fredag...!