• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Funderade på att bli hemmafru nu men då jag blev informerad om att det skulle innebära boende i en liten etta och ingen bil släpade jag mig iväg till jobbet iaf...

• Maya K

Cybermamma:

Ja det skulle vara jobbigt att vara hemma fru med tanke på ettan osv

gable:

visst är det roligt att skriva inlägg :)

• Hilde

Grattis Gable...

Nu har jag sysselsatt mig med ännu en felsökning av hemsidan. åhh... varför kan man inte bara skriva saker perfekt första gången. Sedan så den engelska versionen är lite kom o hjälp mig över stavningen, men vad sjutton mina holländska släktingar komer nog inte att märka nåt där De är som oss, talar engelska ok, men har sisådär koll på stavning. viktigast är väl att man förstår? Fast om någon skulle ta o kolla på det som är "fluent" på "englishka" så kanske man får skämmas....

• Maya K

Ahh.. tillbax igen Hilde... hur går det med pluggandet.. jag har iaf hunnit plugga ett lååååååångt räkne kapitel idag men måste, MÅSTE, plugga mkt mkt mer

• Hilde

Cubermamman jag tror att många svenskaor skulle bli ganska så vaninniga om de försökte vara hemmafruar för långt tid... inget att sukta efter Fast förståss om man hade städerska osv, så kanske Fast då är man ju ingen riktig rödstrumpa längre... o då skulle åtminstone min mamma skämmas lite över mig

• Gable

Hmmm... Hemmafru?! Det skulle inte alls vara dumt. Fast det innebär nog en massa jobb i alla fall. Tvätta, städa, diska, laga mat varenda dag. Nääää... Jag struntar nog i det. Såg framför mig en bild ligga på soffan, äta choklad och läsa dåliga kärleksromaner. Det skulle vara heeelt ok!!

• Gable

Svärmor skulle dööö om vi hade städerska. Fast å andra sidan ska inte små svärmödrar veta allting heller

• Hilde

Nämen Maya .... har du också svårt att plugga....

• Gable

När får vi se hemsidan?? Vi är ju jättenyfikna!

• Hilde

Gable... Svärmödrar ska alltför ofta veta så lite som möjligt

Svar på tråden äntligen fredag...!