• Lilla Myran

Brud i Juli

Sitter vid datorn och skriver ut inbjudningarna. Har osa 2 maj så nu i veckan skickar vi dem. *pirr i magen*

Den 2:a juli 2005 smäller det.

• Svar på tråden Brud i Juli
  • 050709

drea
    Grattis! När blir det?

• drea

den 30 kl 16! Ska bli sååå kul!

• Destiny00

I dag har vi hämtat våra ringar,så nu har man dom hemma..
    Dom är så fina..
    Skönt nu har man kläderna & ringarna betald & klar...

• Helena Sk

Jag har också min ring hemma. Det känns så härligt!
    Idag gick jag ut i den strålande solen och testade hur mycket diamanterna glimmade. Jag blev mycket nöjd!!

• kotten_79

Själv ångrar jag mig lite när det häller ringval.. vet inte hur jag ska göra..
    Är nu mer sugen på en sån eternityring,en smal med diamanter runt om hela

• Waimea

050709: Jag har tänkt precis samma.. Min tärna bor långt bort och mina kompisar är utspridda över landet. Dessutom är jag uppbokad de fem nästföljande helgerna.. Jag var ute och gick med en kompis som kommer på bröllopet och var lite moloken. Då sa hon "nä, precis, absolut, du har ju inga vänner som vill fira dig." Sen flinade hon bara glatt. Då kändes det faktiskt mycket bättre..

Helena Sk: Min ring var färdig redan i slutet av januari, så du kan tro att jag legat i sängen med båda ringarna på och spanat på handen. Det är faktiskt ganska maffigt, även om jag alls inte har mycket glitter på min.. Ringen är 5 mm bred, lika bred som förlovningsringen, i hamrat vitguld med fem små briljanter assymetriskt placerade. Jag ville inte ha så mycket lull-lull, det var guldsmeden som övertygade mig. Förlovningsringen är även den hamrad, fast i rödguld. Jag är toppennöjd, de är köpta på en liten guldsmedja i Linköping.

• 050709

Jag har inte ens bestämt mig för en ring än. Jag har så svårt för att välja. Jag har hittat en som jag verkligen tycker mycket om, men jag vet inte om jag tycker att den är "för lite", den är väldigt enkel.
    Waimea: det låter ju positivt i alla fall. Annars hade hon väl inte sagt så...

• pansartax

Min ring är inte heller klar. Min blivande skulle fått en skiss från guldsmeden i början av den här veckan. Men den har inte kommit. Hoppas, hoppas att den kommer imorgon

Det är så roligt att läsa hur det går för er alla. Kul att vi är flera i juli tycker jag!

• piak

Jippie nu har vi äntligen kommit överens om låtval till solisten i kyrkan.
    Det blev "Kärleken förde oss samman" och "Have I told you lately".
    Känns bra att vi är överens och känner samma för låtarna.
    Ring har vi inte hittat än utan kommer att åka till S-vall närmaste tiden.

• Helena Sk

Vår sista osa går ut idag och alla utom 1 har svarat ja!
    Så nu är bordsplaneringen i full gång. Gud vad det är svårt! Det är så svårt att veta vart man ska sätta tråkmånsarna:)
    Vi har några sådana. fast efter lite vin så...
    Vi har även gjort placeringskorten i dag. Eller placeringskort, det är mer som placeringsaskar.
    Gud vad det är roligt nu när det börjar dra ihop sig! Fast nervöst.
    Jag måste ta och ringa till festlokalen och berätta att vi blev fler personer än väntat. Vi blev 67 i stället för 55 som vi först trodde. Hoppas att vi får plats!

Svar på tråden Brud i Juli