Brud i Juli
Sitter vid datorn och skriver ut inbjudningarna. Har osa 2 maj så nu i veckan skickar vi dem. *pirr i magen*
Den 2:a juli 2005 smäller det.
Sitter vid datorn och skriver ut inbjudningarna. Har osa 2 maj så nu i veckan skickar vi dem. *pirr i magen*
Den 2:a juli 2005 smäller det.
Bordsplaceringen var helt klar och allt kändes bra... Tills: Bestman kanske inte kan komma och då kommer inte hans fru, sen är det en släktträff som dök upp och då försvinner två till.. Och andas lugnt i detta fallet, DET GÅR INTE!!! SUCK!
Igår var jag på första provningen av min klänning. Den kommer att bli så fin, men den var lite tältaktig igår.. ;)
Sannitje: tråkigt att dina gäster inte svarar.
Marika S: USCH, det låter jobbigt, men som vanligt kommer allt säkert att bli bra tillslut.
Waimea: Kul!
Just nu flyter allt på ganska bra för mig faktiskt. Igår lämnade jag in min klänning, för att få den insydd lite här och där. Jag har hittat ett par sköna och snygga skor. Vi har äntligen fått tag på prästen och ska dit på tisdag. Ringen är beställd, men inte hämtad än. Nu sitter vi bara med festprogrammet, det tar tid och är ganska svårt tycker jag, men kul. En månad kvar...jippi
Börjar lugna mig lite här med. Har ordnat drinkarna för kvällen innan, förmodligen också äntligen en pianist till att spela psalmerna etc, och de 14 gästerna får min fiancé jaga eftersom det är hans polare. Men misstänker att om man inte svarat ännu så kommer man nog inte...
Med andra ord är jag långt ifrån lika hispig som härom dagen!
050709: grattis till att ha hittat dojorna och prästen!
Det börjar bli lite mysigt pirrigt nu när det drar ihop sig....
Sannitje: skönt att det har lugnat sig.
Idag hämtade jag min ring, den är så himla fin. Skulle gärna tagit den på mig redan. När jag ändå var hos guldsmeden impulsköpte jag manchettknappar till min blivande. Hoppas att han gillar dem. Jag fick dem inslagna och nu har jag lagt presenten på hans kudde med ett kort där det står:
För att jag älskar dig!
Har jag missförstått, eller är det så att denna tråd stängs på måndag?
Stängs på måndag? Vad sker? Vofför då? Har ingen koll alls!
Tror tyvärr att det är så att den stängs på måndag, men om någon öppnar ny med samma namn så hittar vi nog tillbaka, eller vad tror ni?
Vem kan bara stänga en tråd så där??? Det är väl inte okej?
Hej tjejer!
Kul att se att allt rör på sig! Jobbig med folk som inte OSAr, bordsplaceringen är inte helt enkel!!
Vi har nu avskedat vår 2:dra catering (...) och är alltså inne på nr 3. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men nu verkar det faktiskt bli bra. Och idag köpte vi kläder till M2B. Men det är miljoner saker kvar att göra känns det som!!! Hur ska det gå??? Bröllop 2 juli...
(Tråden stängs av Patrik som bossar över BT, jag har för mig att en tråd inte får lov att bli hur stor som helst. Men vi öppnar ju en ny så det är ingen fara.)
Lundabrud: ja, vi har 19 dagar kvar nu.. Det börjar kännas i maggropen, vill jag lova. Var rejält stirrig igårkväll, men det är lugnt nu. Längtar mest till semestern nu, det är väldigt lugnt på jobbet..
Än har den inte stängts av
Så bra - det är liksom lite hemtrevligt med den här tråden..
Tråden funkar fortfarande.... Har äntligen hittat en pianist som kan spela under ceremonin. Phew!!!
Sakta men säkert ordnar saker och ting upp sig..
Ja visst är det lite mysigt här Waimea! Vi får väl se hur länge den är kvar, vår tråd.
Sannitje, skönt att du hittat pianist. Vissa saker undrar man varför man inte fixat för länge sedan! Vilket jag själv frågade mig i morse när jag började jaga sminkös... men ibland ska man ha tur - det har just flyttat in en skinkös våningen ovanför min frisör visade det sig, och hon hade tid och verkade trevlig. Så det fixade jag på 10 minuter! Man kan ju inte BARA ha oflyt :)
Men det känns stressigt just nu ändå...
Vi gifter oss 16 juli och jag kännere faktiskt ingen stress. Är jag galen då? Kommer superstressen snart även till mig?
Helena Sk vi gifter oss den 9 juli och jga känner mig inte heller stressad, för tillfället(jag har gjort i omgångar). Allt känns ganska klart faktiskt och imorgon ska vi träffa prästen.
Jag tycker att du ska njuta av dagarna fram till bröllopet och hoppas på fortsatt stressfritt.
Kul att tråden fortfarande finns kvar.