Brud i Juli
Sitter vid datorn och skriver ut inbjudningarna. Har osa 2 maj så nu i veckan skickar vi dem. *pirr i magen*
Den 2:a juli 2005 smäller det.
Sitter vid datorn och skriver ut inbjudningarna. Har osa 2 maj så nu i veckan skickar vi dem. *pirr i magen*
Den 2:a juli 2005 smäller det.
uj, nu var det ett tag sedan man var här...
- Har lyckats spika meny (tjoho!)
- 90 pers har sagt att de kommer
- Har varit i Tyskland och handlat vin (tillsammans med halva övriga Sverige tror jag...)
- Var och provade in det sista på klänningen i helgen
- Ska träffa prästen på fredag
...Det börjar kännas som att det närmar sig!
050709: jag var med på en möhippa för en kompis till mig i helgen, och den blivande bruden mumlade, som ett mantra; "Vänta du bara", "du ska få igen" och så vidare.. *skrattar*
Jag gifter mig den 1:a juli och är lite nyfiken på vilka datum som gäller för er andra?
Vad har ni kvar att göra?
Ena80: Jag gifter mig den 2 juli och jag har väl allt finlir kvar, kan man säga. Jag ska träffa frisören, prästen och cateringfolket för andra gången,
bestämma form på brudbukett,
se var jag kan beställa blommor till buketten,
prova ut klänningen för andra gången,
köpa smycken till bröllopsdagen,
boka ljudanläggning,
göra bordsplacering och sånghäfte,
göra program till kyrkan
Ujuj vad mycket.. ;)
Jag har väntat på mitt OSA-datum, nu drar vi igång andra rycket på planeringen. Alla stora grejer är ordnade sedan tidigare, men nu är det en massa pill att ta sig an..
*pirr*
Hej! Hittade hit först nu :) Gifter mig oxå i juli, närmare bestämt den 9 juli.
Hur går det för er? Här går det bra...tror jag...har en massa bollar i luften känns det som. Men det är väl så det ska vara ;)
*mvh*
Hej!
Vi gifter oss den 30/7, vi ska fixa mycket själva så jag känner hur svetten lackar, vi ska ha festen på min föräldragård. Vi har ett limegrönt tema nu känner jag att det blir lita mycket om man har den färgen på både programblad och placeringskort, ser det konstigt ut om man väljer en cremefärgat placeringskort, insidan på programmen är oxå i den färgen?
Näe, lime och creme går väl fint ihop?!
Vi hade osa igår och 3 st har inte svarat. Det är sambons kompisar så han får väl ringa upp och kolla, han vill gärna ha alla tre där.
Ena 80: Vi gifter oss 9juli så två månader kvar.
waimea: Spännande!
Min klänning ska sys in i midjan, när tror ni jag måste göra det? Glömde fråga när jag hämtade klänningen i februari.
Vi väntar på att prästen ska höra av sig, har ni träffat er? Är det inte dags snart?
Vi har inte träffat prästen än.
Ska ni välja själva vilken präst ni vill ha??
Är lite osäker på vad som är vanligt.
050709: Nej, vi har inte heller hört av vår präst, men vi undrar om det inte är dags nu...