Brud i Juli
Sitter vid datorn och skriver ut inbjudningarna. Har osa 2 maj så nu i veckan skickar vi dem. *pirr i magen*
Den 2:a juli 2005 smäller det.
Sitter vid datorn och skriver ut inbjudningarna. Har osa 2 maj så nu i veckan skickar vi dem. *pirr i magen*
Den 2:a juli 2005 smäller det.
Nu har vi hittat våra ringar som vi vill ha..Så kul att vi kom överrens,så nu har man det gjort..
Vi ska gifta oss 13,30 så jag känner mig stressad hur man ska hinna med allt.
Min blombukett går på 1500 :- sen är det ju corsage & tärnbukett..
Tänkte på Lasses matstuga,hur dom verkligen ut typ blommbåge & bordsdekeraktion grattis,fast att man inte fixar man & sånt av dom ??
Hello!
Vi gifter oss 16 juli i Hudiksvall!
Vi har legat nere lite med planeringen ett tag nu, men nu börjar det ju dra ihop sig!
Herregud det är inte ens 3månader kvar!! *panik*
Det som är klart är:
Klänning
Ringar (min man ska också ha en)
Mycket bra för då ser han extra
upptagen ut:)
Festplats
Min blivandes skor
Festprogrammet är halvklart
Inbjudningarna är utskickade
Frissa är bokad
Fotograf
Make up
Maten har vi inte bestämt helt 100 än
Solist i kyrkan
Hindersprövning och namnbyte
Sen är det väl inget mer klart tror jag?
Jo jag har börjat fundera på buketten...
Måste nog jobba på lite med resten känns det som.
Fast VAD är det som ska göras mer?
Helena Sk: jag känner igen känslan.. ;) Jag tror faktiskt inte att det är särskilt mycket du glömt, det är väl bara det att du inte kan ta tag i vissa saker förrän lite längre fram.
De ringde från Guldfynd idag där jag beställt ring. Det fick inte plats med båda våra namn i gravyren. Det var för många diamanter!
Då fick vi ta våra initialer med ett hjärta emellan. Det blir fint också.
Hon frågade om jag kanske skulle minska ner antalet diamanter, för att kunna få plats. Men jag sa att det är ju guld och diamanter jag vill ha!
Då frågade hon om det inte var mannen jag ville ha! :)
Men jag sa att han har jag ju redan :).
*skrattar*. Så rätt, så rätt, Helena Sk..
Destiny00: har ni tänkt ta kort före eller efter?
Waimea : Ja igentligen vill jag ju knäppa kort först..Men vi får se nu hur det blir..
Hur ska ni göra ?
Hittade "min" ring igår. Väldigt enkel, men helt rätt för mig.
Destiny00: Vi kommer att ta kort före eftersom vigseln är vid 15. Vi har ca 2 mil till festlokalen och en VÄLDIGT petig fotograf (min pappa ;) ) så vi måste ha god tid på oss. Jag hade egentligen hellre valt efter vigseln, mest för att min m2b inte skulle få se mig före kyrkan, men det blev inte så bra..
050709: mysigt! Jag har haft min hemma de senaste månaderna, tagit på den och spanat lite. Det är såå roligt. I helgen som var har vi pratat massor med bröllop och det känns att det börjar närma sig nu.
Sedan har jag gått och blivit sjukligt bäbissugen. Otäckt, det där, men jag har sett en tredagars- och en tremånaders bäbis, samt en gravid kompis och en dokumentär om att vänta barn som var jättebra. Illa.. ;)
Fick precis ett samtal från kantorn vi skall ha... Vad vill ni ha för låtar? Hmm... Ja du, sa jag...
Så nu skall man träffa en kantor och prata låtar, det enda jag vet är att jag vill ha Birkalåten som ingång och Nu grönskar det som psalm... Vad mer?? Någon som har idéer?
Va roligt att vi är så många som gifter oss i Juli!
För er som inte känner mig så gifter jag och min sambo oss 23/7. Vi har också skickat ut inbjudningarna och fått några svar än så länge. Å andra sidan har vi satt osa till den 7/6 så det finns ju tid än. Men man vill som sagt veta. Men vi kommer nog bli runt 35-40 st inkl. mig och sambon.