• Lilla Myran

Brud i Juli

Sitter vid datorn och skriver ut inbjudningarna. Har osa 2 maj så nu i veckan skickar vi dem. *pirr i magen*

Den 2:a juli 2005 smäller det.

• Svar på tråden Brud i Juli
  • lundabrud

tinisen:

tack för ditt stöd - ja ibland så undrar man ... men men ännu har faktiskt inget riktig "hemskt" hänt! Så länge det går att lösa så är det ändå OK!

Din blommor låter så fina så! Jag har överlåtit blommor till min mamma, men det kommer bli vitt+grönt (är det senaste budet...).

• Waimea

hihi..

Sitter och poppar järnet - har samlat ihop rätt så roliga låtar till mitt möhippespinningpass.. Eller vad sägs om:

"Boys, boys, boys"
    "Du är så yeah yeah wow wow"
    "Som en gummiboll"
    "En sån karl"
    "Det börjar verka kärlek, banne mig"
    "Inget stoppar oss nu"

*skrattar*

Idag är det exakt två månader kvar till den stora dagen. Aaaah.. *pirr* Det börjar verkligen kännas som om det är på riktigt.

• pansartax

Uuuh - jag börjar bli jättepirrig nu Förut kändes det som om det var så gott om tid men nu börjar det kännas lite stressigt. Känns som jag inte har riktigt koll. Nån som upplever samma sak?

• Waimea

pansartax: Stämmer precis!!

• lundabrud

Waimea: KUUUUL!

Pansartax: jo, jag känner likadant! Usch usch hur ska det gå ("säkert bra" säger den redan luttrade inre rösten)

... och just som jag började bli orolig hörde förstås cateringen av sig med goda besked. Vi fixar porslin etc. på egenhand för det blir billigast så. Det övriga rullar på.

Har mailat vår vigselförrättare och vi ska träffa honom den 10 juni. Kanske ska man maila förslag på vigselprogra till honom innan, fast jag antar att det inte är likadant som i kyrkan, han kan ju inte gärna ha åsikter om vilka sånger som ska framföras (vi ska inte avvika alls tycker jag) ... eller ?

• Waimea

lundabrud: Är det något man lärt sig i allt funderande och planerande är det att man går på känsla! Maila om du känner att du vill det.. ;) Vad skönt att det ordnade sig med porslinet.

• 050709

Vi fick brev från kantorn nu i veckan.Hon undrade vilken in- och uttågs musik vi ville ha...? Det hade vi inte ens tänkt på än, men det är ju en hel djungel. Börjar väl ordna upp sig nu. Vi har funderat på "You are the sunshine", att gå ut till. Sambon börjar engagera sig mer nu när det närmar sig. Kul.

Waimea: Nu börjar man ju undra över sin egen möhippa, tänk om det inte blir någon!

• Nikita14

050709

Är du från Sundsvall och isåfall vilken kantor ska ni ha???

• drea

Hej på er!
    Jag blir oxå brud i juli. Bokade kapellet på Sandhamn i dag! Hade först tänkt vänta till nästa år, men varför vänta när man kan får det gjort på en gång?

Svar på tråden Brud i Juli