• öb-brud

Österbotten 2005!(ny 4.3.05)

Hallå Österbotten! Hoppas ni hittar mig! Tydligen hade vi varit för aktiva och gamla tråden var stängd. Sökte efter ny tråd men hittade ingen...

Satt just och läste VBL och såg att kvällens "Satuhäät" från fin2 kl 21 ska handla om ett par från vasa!

Började min vintersemester idag! Sköönt! Hade inget mer på hjärtat för denna gång men ville bara tipsa er!

• Svar på tråden Österbotten 2005!(ny 4.3.05)
  • oravaisbo

hej öb-brud, hur gar det med planeringen?
    tiden gar hastigt..., jag var hemma over pasken, och fick nog det mesta fixat...men det fattas nog annu en hel del detaljer etc.

• öb-brud

Hej Oravaisbo!
    Ska ni gifta er i Årvas? När? Kanske vi känner varandra?!?

Vi börjar ha det mesta under kontroll. Ska provsmaka några nya viner ikväll, heh, huvudvärk säkerligen imorgon! Maten har vi ännu som ska fixas/planeras. Var till Vasa i onsdas och hittade en fin liten väska i väskbutiken på övre torget, färgen var ivory med broderier och hela härligheten kostade bara 12e. Dit ryms typ puder, näsduk och läppstift !

Ikväll kommer satuhäät, förra veckan hade de ju skippat det pga ishockey.

Lilla My: hoppas det reder upp sig på jobbet och med frissan! Skitstil av båda tycker jag!!!

• Maricken

Så har man tittat på Satuhäät igen. Blev nästan nervös själv, kanske för att tiden rinner iväg. (Jisses öb-brud, det är ju snaaart!!)

Har nu också bokat in en tid med prästen då vi ska snacka med honom och sedan gå till kyrkan och öva. Ska ännu fundera på musiken med kantorn.

Har nu så gott som bestämt mig för den röda klänningen på bröllopet och vara så bakfram att jag tar den vita sommarklänningen då vi firar med kompisarna efteråt.

• öb-brud

Jaa, Maricken, bara 6 veckor kvar!!!! HJÄLP!!!

Börjar själv också få kalla kårar då jag tänker på allt, det hade jag inte tidigare! Den röda klänningen blir säkert jättefin och man ska ju ha det man själv trivs bäst i! Efter 5 veckor börjar jag min sommarsemester!

• Lilla My i Finland

öb-brud: Jag tror det fixar sig med båda. Ska på samtal med chefen nästa torsdag, så få se vad han har att komma med då... Och frissan fixar sig nog oxå, tror bara att min kusin fått "kalla fötter", så bara hon får provkamma mig en gång så blir det bra... :)

Jag glömmer alltid att se på satuhäät!!!

• Maricken

öb-brud!
    Läste just på Pohjalainen att det blir 21 grader varmt och soligt på midsommaraftonen (enl. en väderspåman), midsommardagen blir det regn. Men då behöver vi ju inte bry oss om det regnar - vi e ju nygifta och på fina hotell!

• öb-brud

Maricken: läste just det samma hos mina föräldrar . Och på min födelsedag skulle det åska! Får ju hoppas denhär spåmannen har rätt, de flesta jag har hört om har spått fint till midsommar, men med min tur så regnar det !

• dubbelbröllop05

Helöu...chatten?

• Lilla My i Finland

Man kan ju hoppas att vädret blir lika fint som idag alla helger denhär sommaren. :) Jag vill definitivt ha vackert och varmt väder då jag ska gifta mej. Inga tråkiga paraplyn... :)

Ska börja laga en Jag älskar dig bok åt min blivande man nu. Det är bara lite svårt att hitta tid, för vi är hemma samma tider mest hela tiden. Men nu for han och tvätta min bil, så nu ska jag passa på! :)

Svar på tråden Österbotten 2005!(ny 4.3.05)