• öb-brud

Österbotten 2005!(ny 4.3.05)

Hallå Österbotten! Hoppas ni hittar mig! Tydligen hade vi varit för aktiva och gamla tråden var stängd. Sökte efter ny tråd men hittade ingen...

Satt just och läste VBL och såg att kvällens "Satuhäät" från fin2 kl 21 ska handla om ett par från vasa!

Började min vintersemester idag! Sköönt! Hade inget mer på hjärtat för denna gång men ville bara tipsa er!

• Svar på tråden Österbotten 2005!(ny 4.3.05)
  • 23.7-brud

Grattis Pepperoni! Själv så har jag beslutsångest och är på väg att byta font och allt möjligt... Varför kan man inte bara bestämma sig nån gång?? Jag borde väl bli lite mer som min "kaar". Han säger bara: "Ja, ja, det blir väl nog bra. Vem tror du tänker på det dääääääär!"

• Maricken

Skönt med fredag! Även om jag jobbar hela helgen. I dag fick vi tyvärr inte våra ringar, som jag så smått hoppats på. Det blir väl i nästa vecka då.

Bara sambon och brorsan kommer från Prisma (lär vara fullt med folk där) tänder vi väl grillen och öppnar en flaska vin och njuter av kvällen. Fick gjort massor igår så det känns riktigt bra.

Men måste nog få klart vilken klänning jag ska ha innan tisdag då jag ska till frissan och fundera på frisyr... ska se om jag får över en väninna och fundera med mig nån dag.

• dubbelbröllop05

Jag som trodde jag hade språköra...ja du, på eller vid.
    För att undvika det kan man ju skriva:
    "Efter vigseln är ni välkomna till ....
    för att vara med på bröllopsfesten" eller hur man nu vill formulera det. Men vid är nog det bästa tror jag om du väljer det första.

Jag undrar om jag inte vet vilken paviljong du pratar om...är den på vänster sida efter en bro?

• Lilla My i Finland

Äntligen fredag!!! Har varit på aeroboxning eller vad det nu hette, men det var inte sååå tungt som jag trodde. Ska på spinning på onsdag, för första gången. Tycker inte om att cykla men kanske det blir bra ändå...

Bröllopet närmar sig med stormsteg. Var kommer ni att vara på bröllopsnatten? Hotell? Hemma? Vi bygger hus så vi har funderat på att sova i huset, fastän det inte är färdigt då. Lite kul att sova där som symbol för vårt nya gifta liv. :) Men det beror lite på hur långt färdigt huset är då...

Ha en trevlig helg!

• Assi

Ja du 23.7 brud, jag hade nog inte listat ut det men det slog mig direkt när du skrev Assi! Världen är allt bra liten...

• 23.7-brud

Assi: Har du faktiskt listat ut det? Jag kopplade nog inte ihop dig med nicket...

Nu skall jag fortsätta med inbjudningskorten, har kommit halvvägs nu... borde få ut dem nästa vecka...

Ha en bra dag alla!

• Assi

23.7-brud: nicket kan nog vara lite vilseledande... vid tycker jag oxå passar bäst.

När inbjudningskorten är ivägskickade känns det som om planeringsivern lade sig. Får väl rycka upp sig igen så att det faktiskt blir något bröllop.

• 23.7-brud

Kikar in mellan varven...

Assi: Tack för inbjudan förresten! Otroooligt snygg!!! Man börjar nog ångra att man gör egna då det finns så eleganta att beställa...

• Maricken

Hej på er i regnrusket!
    Misstänker hippa o svensexa inom kort... min mor råkade försäga sig lite i dag. Någon har tydligen varit i kontakt, hmmm. Jag hade helt slagit bort tanken på möhippa, men nu verkar det som om det håller på att planeras. Nu kommer jag verkligen att analysera allt som händer och sägs
    Jag tror att mina väninnor är snälla med mig, värre kan det vara för blivande mannens del, åtminstone gissar jag att de (polarna hans) trottar i honom alkoholmängder...usch.
    Bara det inte blir nästa helg, för då får jag fönstertvättningshjälp - och det är minsann guld värt!
    I morgon ska jag till frissan och bl a diskutera frisyr. KUL!
    Så har vi också börjat fundera på musiken med kantorn. Tiden rinner i väg!

Svar på tråden Österbotten 2005!(ny 4.3.05)