• öb-brud

Österbotten 2005!(ny 4.3.05)

Hallå Österbotten! Hoppas ni hittar mig! Tydligen hade vi varit för aktiva och gamla tråden var stängd. Sökte efter ny tråd men hittade ingen...

Satt just och läste VBL och såg att kvällens "Satuhäät" från fin2 kl 21 ska handla om ett par från vasa!

Började min vintersemester idag! Sköönt! Hade inget mer på hjärtat för denna gång men ville bara tipsa er!

• Svar på tråden Österbotten 2005!(ny 4.3.05)
  • Lilla My i Finland

Ok! Tack! Tänkte om det var nån bröllopsmässa som jag missat... Borde nog söka mej till trädgårdsmässan också, eftersom vi bygger hus nu och trädgården borde göras nåt åt inom en snar framtid... Få se hur det blir...

• 23.7-brud

Ja, jag skulle gärna fara, men skall börja pyssla med inbjudningskorten idag. Om jag kan slita mig härifrån vill säga
    Skulle bara kolla en sak på nätet och sedan fastnade jag... Oj oj vilken karaktär man har...

• Lilla My i Finland

Jag vet... Mina stackars hundar har inte ens fått mat och här sitter jag och slöar... Jag skulle börja med mina inbjudningar igår, men ve och fasa... Jag har fått fel papper sist jag var till bokhandeln, så nu blir det en resa till Nykarleby bok och pappershandel. Ett ställe jag varmt kan rekommendera! Mycket bra service och bra urval! :)

• 23.7-brud

Lilla my: chatten? Bara en liten stund!

• Lilla My i Finland

Har aldrig varit där, men vi kan ju pröva! :)

• 23.7-brud

Lilla My: Sorry för att jag försvann! Fick besök av svärmor!

• pepperoni

Såg att ni hade varit in på chatten igen idag! Tyckte det var kul förra gången oxå, vi måste göra om det nån gång på nytt då många av oss e inne på Bt.

• Lilla My i Finland

Gör inget, var tvungen att susa iväg till bokhandeln jag också... :)

• 23.7-brud

Hej igen Lilla my! Vi tajmar våra besök här ganska bra. Det var väl bara bra att svärmor kom. Annars hade vi väl chattat än . Efter det så har jag pysslat med inbjudningskorten och det går MYCKET fortare än vad jag har trott. Dessutom blir de enormt snygga om jag får säga det själv Så har jag också njutit av en bra bok i solen en braaa lång stund. Försöker mao ta en slapp-dag. Nu gör jag mat, sen blir det bastu och sen ev. bio ikväll.

Och jo, det var väl inte du Lilla my som var och hälsade på utklädd till Jehovas vittnen idag? ??? Du sa ju att du skulle komma och kika på postlådorna...

• Lilla My i Finland

Ja det var jag... :) Du anade väl ingenting... :) Nä, jag var nog bara till Nykabi...

Svar på tråden Österbotten 2005!(ny 4.3.05)