Brudar i Jämtland/Härjedalen
Halloj!!
Var bara lite nyfiken om det finns några brudar från mina hemtrakter här.
Var och när ska ni gifta Er?
Halloj!!
Var bara lite nyfiken om det finns några brudar från mina hemtrakter här.
Var och när ska ni gifta Er?
Hejsan på Er!
Leone: vilken helt underbar toppen ide du hade om bröllopsnatten på Verkön, hade inte en tanke på det. Blev så upprörd när jag fick reda på att de inte kunde ta så många sittande gäster(kanske skulle man kunna be några att stå och äta :=)att jag helt glömde bort bröllopsnatten!!
Ta hand om Er!!
je77:
Vi håller på och väljer bland ett antal och de är alla jämtar! Jag kan återkomma efter beslut om du vill ha tips!? :)
cissilla:
Nu är jag lite fräck och lägger mig i ;) Det är Marby K:a vi talar om, det är en liten by strax söder om Hallen :)
Hej hej tjejer,
Skriver bara en kortis innan jag ska börja packa. Vi åker ju till Jämtland och Hallen imorgon för att reka, träffa cateringen prova klänning samt lyssna på bandet. Det känns jättespännande men nu blev allt stressigt samtidigt. Konstigt, allt det här låg ju så långt fram nyss men nu är det dags
Då, ringer svärfar och säger att vi ska äta middag hos dem imorgon kväll och att det ska vara en viss tid... Hinner inte!!!
Vi kommer när vi kommer menar jag men det var tydligen inte bra. Usch vad sur jag blev och sen fick jag dåligt samvete, de vill ju så gärna träffa oss. Är det nu man blir en sån där "bridezilla"
Kommer inte att ha tillgång till "tjocklina" lika med bredband i jämtland hi hi. Så det blir väl abstinens efter BT i några dar...
Hoppas att ni alla får en mysig helg så hörs vi!
Kramis
sorry för blandningen av kyrkor, men eftersom Sunne kyrka var inblandad och marieby kyrka ligger i närheten antog jag fel
Hejsan på Er alla!
Bobolla: det vore jätte snällt om du kunde komma med tips, har själv letat massor. Men tyvärr verkar det vara svårt då man sitter nästan 80 mil från Östersund.
Hallen brud: hoppas du får det trevligt uppe i norr och att du även hinner med annat än bröllopsbestyren (lätt för mig att säga :)
Ta hand om Er!!
je77:
Åker upp imorgon e.m. och hoppas att jag har en fotograf klar när jag kommer åter på söndag - håll tummarna, så ska jag se om jag kan vara behjälplig! ;)
cissilla:
*s* Ingen fara, det är snart gjort att blanda ihop kyrkor - huvudsaken är väl att brudparet och gästerna gör det på självaste dagen bara ;)
Hejsan Bobolla!
Har Ni tänkt att ha en fotograf under hela bröllopet (vigsel+fest?)
Ha det så trevligt på semestern till jämtland!!
Hej tjejer!
Ha ha, lyckades snyta åt mig datorn hos blivande svärfar en liten stund för att se vad ni har för er i helgen
Vi kom upp i torsdags och hade en hektisk dag. Träffade cateringen "Food catering" på Frösö golfklubb och jag är helt lyrisk!! Sååå trevliga och riktiga eller enkla eller hur man uttrycker sig, och de hjälper med allt!
Sedan vidare till kläderna. Min blivande lyckades bli full ekiperad men jag hittade inget jag ville ha.... Såå besviken jag blev. Tipsa mig nu, var går jag vidare i Östersund?
Nåväl, vidare för att beställa blommorna och det blir kanon
Plus en extra bonus - jag fick prova min vigselring som är klar!! Min blivande svägerska som är guldsmed har gjort den och den är såååå vacker! Jag har dock lämnat den i tryggt förvar hos henne, annars skulle jag gå och smygprova den hela tiden.
Bobolla och Je77: Jag har eventuellt fått tag på en fotograf också, jag återkommer med detta om det blir klart så ska ni få namn.
Oj vad allt blir lätt när man är på plats
Nu ska vi njuta resten av helgen med skoteråkning!!
Stor kramis på er från ett soligt Jämtland
Hejsan
Hallen brud: är det restaurangen vid golfbanan som ni ska catera från?
Har själv varit på denna bana många gånger och ätit mycket och god lunch vid den restaurangen!
Ha det så jätte trevligt (sitter och är fruktansvärt avundsjuk, vill också åka skoter, när vi åker upp så kommer det säkert ej finna någon snö kvar, o jag som fick en ny skoter overoll i julklapp!!!)
Ta hand om ER
hejsan
Här en till som kommer gifta sig i år som åxo bor i östersund. vi ska gifta oss i Bollsta den 30 juli 05.