Brudar i Jämtland/Härjedalen
Halloj!!
Var bara lite nyfiken om det finns några brudar från mina hemtrakter här.
Var och när ska ni gifta Er?
Halloj!!
Var bara lite nyfiken om det finns några brudar från mina hemtrakter här.
Var och när ska ni gifta Er?
Halloj!!
Jag ska också åka till Östersund i helgen, men kommer att hålla till på skotertävlingen och heja på grabbarna hemifrån. Men man kanske borde kolla klänningar istället Men är man skotertokig och detta är enda tävlingen jag hinner se i vinter så blir nog valet enkelt.
Oj, oj det är inte bra alls att det e skotertävling i helgen...
Hur ska jag nu få min blivande att hänga med på all planering?
Nä, vi ska väl hinna med lite av varje hoppas jag. Vi ska dessutom lyssna på bandet som ska spela på bröllopet på lördag och det ska bli så skoj!
Sen kom min pappa på att han tänkte dyka upp för att hälsa på mina blivande svärföräldrar som han inte än har träffat så det blir nog tajt i helgen, hi hi.
Hallen brud:
Håret skall fixas av Ann Sandberg, som finns på Salong Adam & Eva (tror jag att det heter), hon är rekommenderad av hon som syr min klänning (hon som syr är en väninna till mamma och är SUPERDUKTIG).
Sminket fixas av en tjej som jobbar på Domus :) och som tycker att det är kul att göra lite fest make-up:er på sidan om ;)
hearts:
Ja valet är nog enkelt då! :) Jag tycker förvisso om det men har ingen lust att kuta runt bakom kulisserna och titta på styrka och dyl. som tydligen lillebror och sambon skall göra... Så det är nog bra att vi "leker" på varsitt håll en stund *s*
Jag/vi bor i Uppsala! Vart bor du?
Skoteråkning skall vi nog klämma in, jag kanske inte får gå på tävlingen, men det står en skoter bakom stugknuten hos mamma så lite åka blir det säker *s*
Hallen brud:
Vilket band har ni bokat?
...Och vart bor du? :)
Bobolla:
Tack, Salong Adam o Eva har jag oxå hört om, har du fått pris på detta?
Vi bor i Bromma och just nu känns vackra Jämtland långt borta... Längtar!
Har du någon idé om vilken typ av klänning du ska ha?
Jag har världens beslutsångest, hoppas på att det ramlar på plats när man får prova lite.
Shit, man kan verkligen bli fast här på BT. Min blivande man ligger i knät på mig och försöker få uppmärksamhet
Kramis
Bobolla:
Bandet vi har bokat heter 40 procent och består av fem personer. De spelar tydligen en del runt om i Jämtland. Trummisen är långväga släkt till min blivande så det känns bra.
De spelar tydligen allt från dansband till rock med allt däremellan...
Hallen brud:
Hon, frissan alltså, sa att det landar kring 1500:- men detta var med den knappa informationen om att jag har långt hår... :)
Sen beror ju allt på hur avancerad frisyren skall vara - men hon sa 1500:- som ett riktmärke i alla fall.
Klänningen, jaa du *s* framsidan är "klar" men baksidan låter vänta på sig, men Sy-Kristina sa att det tar vi vad det lider. Jag har full tilltro till henne, fast det gjorde ju inget om jag kunde bestämma mig för hur jag vill ha det så kanske jag blir lite lungnare *hysteriskt skratt*
Ja hänga här ja... innan man vet ordet av så är man väl en sån däringa Bridezilla *ryser* :)
Hallen brud:
Då blir det säkert bra! :)
Vi har bokat Gin & Tonic!
Ja. jag ska ta en paus nu för att titta på City akuten och ägna mig åt mannen en stund
Allt för att undgå att bli en sån där bridezilla...Hi hi.
Vi får prata mer snart!
Kram så länge!
Själv tar jag paus för CSI :)
Må gott och ta det lugnt!
Kram
Bolla