Brudar i Jämtland/Härjedalen
Halloj!!
Var bara lite nyfiken om det finns några brudar från mina hemtrakter här.
Var och när ska ni gifta Er?
Halloj!!
Var bara lite nyfiken om det finns några brudar från mina hemtrakter här.
Var och när ska ni gifta Er?
Bobolla:
Du har säkert massor att stå i, inte så långt kvar nu va
Vill i alla fall meddela att jag har bokat frissan idag efter din rekommendation både till mig och tärnan. Hon verkade verkligen trevlig!
Tack snälla för tipset
För er andra som undrar vilken frissa det handlar om är det Salong Adam o Eva i Östersund. Verkar kanon!
Kramis
Hallen Brud:
Va Kul!!! :)
Ja nu börjar det verkligen dra ihop sig *s* Och här är världens röra...! Nyss flyttat, fått renoverat och en miljard saker att få ordning på, på jobbet innan vi åker upp på långfredan... *svettig* Haft lite dåligt med onlinetid också, därav de glesa besöken :) Men nu kommer jag nog att titta in lite frekventare några dagar!
Må gott och kram på er alla :)
Anmäler mig till tråden, fast vi har inte riktigt bestämt datum än. Bor i Stockholm, men vi funderar lite på att ha bröllopet i mina hemtrakter i härliga härjedalen , antagligen blir inte bröllopet förrän 06.
Någon som vet några bra solister och band där uppe helst i härjedalen
Lady Stardust:
Välkommen!
Tyvärr så känner jag inte till ngn, men man kan alltid kolla på Birka Folkhögskola - de kan både veta och ha själva. :)
Birka? Menar du Bäckedal mån tro?
Bobolla:
Var e du?? Hur går det? Är så nyfiken...
Lova att du skriver och berättar snart!
Har inte heller haft så frekventa besök på BT då jag inte haft tillgång till min dator på ett tag. Men jag tittar in då och då.
Skickar en stor kram och lycka till!
Lady stardust:
Välkommen! Var i Härjedalen ska ni gifta er?
Lady Stardust, vart i Härjedalen tänkte ni gifta er??
Vi har inte bestämt något datum ännu, men när så skall vi också gifta oss i Härjedalen.
Trevlig helg
Sana
Om det blir Härjedalen så blir det nog i Sveg.. Vi vacklar fram och tillbaka Stockholm elr Härjedalen! Verkligen beslutsångest
Hallen brud:
Hej här är jag! Gift och allt :) Det gick kanoners och så väl vigsel som fest kändes super och var enligt olika gäster en succé! KUL! :) Det endaste som fattades oss var solskenet... Men vi fick ju vara inomhus så jag konstaterade att det faktiskt inte alls spelade så stor roll som jag trodde att det skulle göra!
Vi fick f.ö. åka hundsläde mellan kapellet och festplatsen - häftigt! För att nämna en bråkdel av allt vi fick vara med om!
Ett hett tips: Vi hade armbrytning under välkomstdrinken, vi (brudparet) direktkvalade eftersom att vi var vi :) och för att vi var iväg och blev fotograferade (Wille Carlsson blev det tillslut) och snacka om att det blev en succé!!! Det var ett mkt effektivt sätt att lätta på stämningen!
Hur går det med dina planer?