• hearts

Brudar i Jämtland/Härjedalen

Halloj!!

Var bara lite nyfiken om det finns några brudar från mina hemtrakter här.
    Var och när ska ni gifta Er?

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen
  • Annorlunda

Vilken kille i Hackås är det? Har han Kvarnen?

• je77

Hejsan på er alla brudar samt bobolla som redan skridit till altaret med sin käraste!
    Själv har jag inte varit inne på väldigt lång tid, eftersom jag och gubben min har bestämt att vi ska vänta med att gifta oss till 2007 istället.
    Det var ett jobbigt och svårt beslut, men det fick bli så eftersom två i familjen gått bort och man vill ju att bröllopet ska ge glädje till folk.
    Kommer att titta in lite nu och då för att se hur ni har det.
    Lycka till och kram på Er alla!!!
    Ett jätte grattis till dig fru bobolla

• Hallen brud

Hej je77;

Undrade faktiskt var du tagit vägen...
    Tråkigt att det hänt er så mycket men som du skriver så kan det ju vara mycket på en gång beroende på alla känslor.

Hur som helst, planera kan man alltid så titta in i bland

Bobolla;
    Nu vill vi snart se lite stiliga bilder från bröllopet

Kramis till er alla

• musli30

Hallenbrud: vi gifter oss 12.00 och döper tösen direkt efter och sen lunchbuffé... sen grillar vi på kvällen hemma i trädgården och har det trevligt med de som vill komma!

Annorlunda: Nej, det är inte han som har kvarnen. den här killen heter Anders Åkerdal och jag fick rekommenderat honom av en som har en typ kursgård.

• Hallen brud

Musli30;
    Ah, då förstår jag... Vad mysigt det låter. Har ni bjudit folk till kvällen också eller är det bara till buffén? Kan ge mig den på att folk kommer att stanna till kvällen också och fira med er för att det är så mysigt

• Hallen brud

Puffelipuff
    Var är ni alla Jämtlands brudar?
    Har inte varit inne på några dagar men insåg att en del saker var kvar att fixa och för att få tips och råd blir ju BT självklart!

Vem är näst på tur för att skrida till altaret av oss tro?
    "Ruter dam" var tog du vägen förresten?
    Det var väl tidig sommar om jag minns rätt.
    Kramis

• ruter dam

Hej svejs, här är jag!

Jo, nu närmar det sig! 18 juni på Frösön. Hujanemej, det är rätt mycket kvar att fixa med. Min blivande är just nu ute på sin svensexa, tjusig som bara den i vit frack!

Nej, nu ska jag på 30-årsfest! Trevlig söndag på er!

• Hallen brud

Hej på er!
    Och hej Ruter dam, vad skoj
    Då är det nog du som är först till altaret ska du se... Vad spännande!

Nyfiken på att höra om din blivandes svensexa samt om du har blivit hippad än?

Kramis

• cissilla

Det var ju länge sedan jag skrev, kom på det av en liten påminnelse jag fick :) hoppas det går bra i planeringarna för er och att ni som redan haft den stora dagen är lyckligt gifta fortfarande.

Själv trappade jag av denna sida för att drömma om ett bröllop på Teneriffa, men har nu ångrat mig och är åter på Frösön

Kramizar C

• Hallen brud

Hej Cissilla och alla ni andra!

Jag svarar på den här tråden istället då jag egentligen inte är en julibrud
    Som du skrev så närmar det sig men det är först den 6 augusti i Hallens kyrka.
    Planeringen rullar på, vi ska försöka träffa prästen till midsommar. Vi bor ju i Stockholm men har släkten i Hallen så det blir lite meckigt att planera på distans...
    Spännande det låter med bröllop på Teneriffa, en av mina favoritöar för övrigt. Varför ångrade ni er?

Kramis

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen