Brudar i Jämtland/Härjedalen
Halloj!!
Var bara lite nyfiken om det finns några brudar från mina hemtrakter här.
Var och när ska ni gifta Er?
Halloj!!
Var bara lite nyfiken om det finns några brudar från mina hemtrakter här.
Var och när ska ni gifta Er?
Vad trevligt med en mässa i Östersund. Trodde inte att det skulle bli någon här. Hoppas jag kan åka då, men annars vore jag tacksam för tips.
Var på en mässa i Borlänge i söndags, men det var inte så spännande, dock hade de en fin klänning på visningen, men det finns ju massor med snygga klänningar,hm.
Vart ligger atelje grönlund?
Vad tufft med en röd klänning, jag ska nog ha inslag av rött i min, tror jag.
Hej!!
Jag är en kvinna som är gift...vi vigdes 22/5-04 i Tåsjö kyrka i norra Jämtland..
Hoppas jag får vara med här fast att vi
redan har haft vår stora DAG!!
Alla är välkomna såklart. Du kanske kan tipsa oss blivande brudar om ett och annat.
Det gör jag gärna...om ja kan..hihiih...d e bara o fråga på!!
Atelje Grönlund ligger på gatan nedanför gågatan i Östersund har för mej den heter storgatan..
Var hade ni festen? Mat, dricka och dukningen hur gjorde och hade ni ?
Vi ska vara i en bystuga, men resten av planeringen är bara ett virrvarr just nu.
Vi kommer att gifta oss om cirka ett år. Så som planerna är just nu så kommer vi vara i frösö kyrka.
Kommer själv söderut men min blivande kommer från ÖSD, så det blir att planera på distans.
Lycka till med bröllops planerna!!
Hejsan, jag igen!
Kom på en liten fråga till Er alla som kan Östersund bättre än jag.
Vet Ni hur man kan få tag på någon som filmar och fotograferar hela bröllopet (vigsel+fest). Har försökt att leta information på nätet samt prata med mina blivande svärföräldrar, men än så länge inget napp.
Vad tror Ni dessa personer tar i timmen?
En som är jätte tacksam för ideer!
Hej hej!
Vi ska gifta oss i Vallbo den 5 mars. Snart bara tre veckor kvar med andra ord. Kommer själv från trakten, men bor i Stockholm sedan några å¨r tillbaka.
Det börjar bli lite pirrigt...
Här är en till! :)
Kommer från Oviken, ämnar ha vigseln i Handöl den 2 april, men bor idag i Uppsala
augustibrud05:
Agnes Olsson kan vara ett tips, sen kan jag också tipsa om att man säkert kan knata in på "Tyget" på Storgatan och fråga, det är i och för sig en tygaffär, men jag vet att det finns sömerskor som jobbar där och de i sin tur brukar ha bra koll på vart man kan hitta klänningar.
Vi hade festen i en liten lokal en liten bit ifrån kyrkan..
All mat lagade vi själva då jag är allergisk
Toast m gubbröra
Tjälknöl m potsallad
Vaniljglass med hjortronsylt..senare på kvällen kaffe o tårta
fram på nattkröken hade vi rester som nattamat...
Dukningen hade jag ingen aning om..det skötte mina tärnor o toastmasterparet om helt o hållet