• hearts

Brudar i Jämtland/Härjedalen

Halloj!!

Var bara lite nyfiken om det finns några brudar från mina hemtrakter här.
    Var och när ska ni gifta Er?

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen
  • hearts

Vad hungrig jag blev nu, tjälknöl och hjortronsylt, mums.
    Funderar på att ha fisksoppa med rökt fisk som förrätt, men vet inte om man kan ha soppa som förrätt, vad tror ni?

• Squeezetoy

Jag ska också gifta mig i Östersund men det blir borgligt. Vi skulle ha gift oss i vintras men istället för bröllop så var vi tvugna att lägga pengar på vårt nya hus istället, men men, det blir bröllop en annan gång. Vi har bara inte bestämt när.

/Ingrid

• Bobolla

hearts:

Vad jag förstår så är soppa en ganska vanlig förrätt - även om jag tror att det går ngt nedför på "trendlistan". :)

• hearts

Hm, har ingen större koll på mat och trender, haha. Men jag får väl fundera mera och se vart det slutar.

• Bobolla

hearts:

Det viktiga är väl att ni får det ni vill ha :)

• orzia

Någon som vet vart man kan hyra häst och släde?

I närheten av Åre

• ruter dam

Nu börjar mycket falla på plats! :)

Borgerlig vigsel blir det, och om det inte spöregnar blir vigselplatsen Arnljotlägden, annars en lövad loge. Fest med buffé och band på Stocke Titt. Cateringfirma bokad och hon som ska designa min bröllopstunika är vidtalad. Pust, det är mycket med bröllop...

• cissilla

vad väljer ni för catering?

• ruter dam

Vi ska ta cateringen från Moas skafferi på Frösön. De verkar så himla proffsiga, och viktigast av allt, god mat och rejäla portioner. Dessutom tycker jag nog att priserna verkar ganska modesta, särskilt med tanke på vad man får.

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen