• Tesan

Cambridekuren del 4!!!

Efter flera månaders inaktivitet fick jag nu, till min stora fasa, se att "våran" tråd var stängd. Så här kommer en ny. Vad händer? Hur går det för er alla? Jag saknar er ju! /Tesan (trogen cambrideanvändare sedan starten av trådarna, tillsamman me gumman! Ia, jag menar dig!!!)

• Svar på tråden Cambridekuren del 4!!!
  • DoktorAnnika

GGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH

jag tror jag blir tokig.... Tuggar tuggummi frenetiskt för att klara av sötsuget och matsuget! Skulle kunna slå ihjäl någon för att få äta en smörgås.... Men jag SKASKASKA klara detta nu!! Har druckit säkert fem liter idag!

Om det finns någon här som har icq eller msn får ni gärna lägga till mig så kan vi peppa varandra! Icq: 3608099 MSN doktorannika@hotmail.com

kramar
    Annika

• vixen not a tramp

Kämpa på nu, du vet att du klarar det! Gör inte dig själv en otjänst genom att falla för suget, du VET att du bara kommer må dåligt efteråt. KÄMPA!!

• DoktorAnnika

Jag klarade mig, men drömde om kycklingfilé *skrattar*

Dricker frulle nu (jordgubb) och ska snart till jobbet... Ska dricka mindre saker med sötningsmedel idag då jag kände mig alldeles uppblåst fram på kvällningen igår!

Hur gårt det för er andra?

/Annika

• rund&sund

Här går det bra! Körde ren kur i 4 dar sen har jag gått över till kombinerat. Är inne på dag 14 nu. Denna vecka från måndag har jag kört komb fullt ut med 2 CK + måltid enl tallriksm + lite frukt som mellis.
    Ska väga mej på måndag men konstaterar ändå att efter 4 dar ung så rör det sej om -0,7. Det känns bra. Man får ju räkna med att inte gå ner så mkt första veckan på komb kur tills kroppen fyllt upp glykogendeppåerna igen. Det skulle jag tro att den gjort nu. Så först nästa måndag kan jag ju se det verkliga resultatet.

Igår var jag tvungen påminna mej om att jag skulle äta! Var inte hungrig alls o det är inte normalt för mej som brukar vara hungrig jämnt.
    Här har CK varit en stor hjälp. Jag har fått in ett annat tänk o en annan disiplin helt enkelt.

Nu ska jag köra på med 2 ck + mat en tid för att sakta mer o mer gå över till att äta.

Lycka till!

• esmlan

Hej alla!
    var har pa traden forut, men da var ingen annan har.. kul o se att det har blivit lite aktivitet igen!

sa far jag vara med igen?? behover nog all peppning jag kan fa... maste komma i bikinin till mars *hjalp*

kampa pa nu!!

• Antonia

Hejsan tjejer!
    Är på min tredje dag nu, jag har inte kännt mig ett dugg hungrig, det svåra är allt sötsug, vill äta godis, chips och sånt onyttigt.

Tyckte inte det var så äckligt som jag trodde.

Men med risk för att ni blir besvikna på mig så ska jag faktiskt äta libanesiskt med min kille ikväll. Då förstör jag väl allt :( men fortsätter med ren i morgon igen. Det blir väl som att börja från scratch igen antar jag.

Hoppas ni andra har bättre självdiciplin än jag. :)

• Roxy_20

Hej hej allihopa
    Äntligen står jag inte still längre =) Jag gick av ren kur och började med kombinerad, fick väl i mig för lite antar jag.
    Hoppas att det går bra för er alla =)

• vixen not a tramp

Nej, jag är sur. Har kört kombinerat ca 8 veckor och gick ner stadigt. Gjorde uppehåll över jul och nyår, men vräkte ändå inte i mig godis och så som jag gjort tidigare. (Därav min övervikt)
    Nu har jag hållit mig på banan och vad händer, jag fortsätter öka!!! Har nu gått upp totalt ca 1,5 kg. Innan jag gjorde uppehållet hade jag gått ner 4,5 kg. Kommer fettet från julen i efterhand eller vad? Kommer dock inte ge upp, är supermotiverad för att i sommar ska jag
    F-N inte gömma mig i vassen, jag ska ha en snygg bikini och trivas på stranden! Så det så! Har precis gått en timme och ska skaka min frukost nu.
    Ha det så bra alla, hoppas det går bättre för er än för mig.

• ia´s

Hejsan Mia Maria.
    Vet du om att banan är INTE bra att äta, samt vindruvor!!
    Inte i samband med CK iallafall.

Ska du köra komb kur är det tex följande frukt som du ska äta:
    äpple, päron samt melon

Samt fortfarande: DRICK MYCKET VATTEN!!!

Lycka till!!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Cambridekuren del 4!!!