• Tesan

Cambridekuren del 4!!!

Efter flera månaders inaktivitet fick jag nu, till min stora fasa, se att "våran" tråd var stängd. Så här kommer en ny. Vad händer? Hur går det för er alla? Jag saknar er ju! /Tesan (trogen cambrideanvändare sedan starten av trådarna, tillsamman me gumman! Ia, jag menar dig!!!)

• Svar på tråden Cambridekuren del 4!!!
  • Antonia

Ville bara säga att jag gått ner 2,5kg på fem dagar. Jag har kört ren kur hela tiden förutom i lördags, då jag syndade och åt libanesisk mat, min blivande bjöd ut mig och jag kunde inte tacka nej, så gott det var. Men har fortsatt att sköta mig efter det tack o lov, även att jag är så sugen på godsaker. Men ska man vara fin får man lida pin ;)

Hoppas det går bra för er andra!

• vixen not a tramp

Tjoho! -0,5 på en vecka blandadkur. Känns helt OK. Hur går det för er andra?

• rund&sund

Här går det bra!
    Ligger just nu på en viktminskning på -4,6 på 18 dar och blandad kur.
    Började ju med 4 dar ren kur, sedan 2 Ck/dag + måltid o från i helgen går jag på 1 ck/dag + måltider.
    Ska gå så månaden ut, sedan satsar jag på tallriksmodellen m sund kost + styrke o konditionsträning. Ja, det senare gör jag nu oxå.

Jag vill inte gå för länge på CK så jag blir "beroende" av pulver för att klara viktnedgången.
    Men CK har gett mej precis den kick jag behövde för att komma igång o för att ändra tankesätt. Har fungerat nästan som en avgiftning kan man säga.

• ia´s

Hoppla...

Ville bara säga....att jag tycker Ni e jätteduktiga!!!
    Kör på...Ni fixar detta

Kramizzzar...

• Meddelande borttaget
  • citronen

Hej cambridge-kämpen.

Hinner din hud med? (lite nyfiken bara).

Ha det bra.

• Meddelande borttaget
  • citronen

okej..du är duktig du
    Hur länge ska du dricka det där? och hur mycket vill du gå ner?
    tränar du nåt?

• Meddelande borttaget
  • vixen not a tramp

Klockan fem! Starkt jobbat!

Svar på tråden Cambridekuren del 4!!!