Hej rund&sund!!
Ha ha, så det kan bli!! Kul!! Det kanske är smart att inte avslöja sin kur på VV-forumet, men jag orkar inte bry mig om en del viktigpettrar som finns där! Jag vet ju att VV-tänket fungerar i längden. CK är ett bra sätt att nå sin målvikt, sen är det VV som gäller för att hålla den. Så är det jag tänker!!
Självklart kan vi meddela varann här på forumet istället!! Går ju lika bra! Jag tror jag kan ana vem du är, för du har hållit till på VV-forumet ett tag va? Har mina aningar! Jag var där på forumet mycket förr, och hade sen ett uppehåll men är där ofta nu igen för att finna inspiration, även fast jag inte orkar räkna points!!
Jag har inte riktigt dragit igång med min CK-kur ordentligt än, men ligger verkligen i startgroparna. Ska iväg och köpa i morgon är det tänkt. De hade ju stängt när jag var där förra veckan, himla skit!
Men jag kör kombinerad kur - 2 påsar + lunch på jobbet (pedagogisk måltid med barnen på förskolan) + ev. nåt mellanmål t.ex. frukt hemma. Det är min egen lilla variant som fungerade bra i höstas!!
Jag ska i alla fall ner ca 15 kg nu. Väger 86 kg, först är det under 80-strecket som gäller, sen har jag 76 och 71 kg som delmål!! 71 är ju typ målvikt för mig - jag är 170 cm! Då vet jag att jag säkert är jättenöjd!! Det är inte mängder av kilon trots allt så jag borde fixa det nu, även om det klart är ett gäng att få bort!!
Vi hörs här då!! Plus kanske lite "hemliga" meddelanden på VV-forumet!! Tihi!! Jag lovar, jag ska inte avslöja dig!! Är ju inte 100% säker heller på vem du är förstås... Men ganska... Vi kämpar på med pulvret nu!!
Ha det bra!! Lycka till!!
Sorry, det blev lite långt detta...